نتیجه تصویری برای متحرک عاشقانه

 قبلا از کتاب متنفر بودم ولی در سربازی اینقدر حوصلم سر میره سر پست های

نگهبانیکه دیدم بهترین وقت پر کنی کتابه و الان کتاب های شعر و تاریخی

و روان شناسیمی خونم این شعرم از کتاب حالا طو

فریبا یوسفیه که تقدیم به زنم می کنم

           از خودم خط کشیده ام تا طو          قطره من، رود،راه ، دریا طو

            دست هایم دو جاده از خاک اند       از زمین با دعا به بالا طو

       از طو دورم که اندکم، اما                      با طو بسیار می شوم با طو

           من ، کلافی همیشه سردرگمم   پاسخ این همه معما ، طو

             رو به هر سو که می کنم هستی           بین هر ازدحام تنها طو

             هر چه بی راهه رفته برگشتم         از همیشه خودم به حالا طو

                                            نام طو بر دل و لبم جاری 

                                            ذکر من ((لا اله الا )) طو



نظرات شما عزیزان:

زندگیمون قصه نیس و نبود
ساعت8:06---20 دی 1397
سلام و درود خدا برتو سامان جان
هیچ وخ تنها نیستی
ی کسب هست ک همیشه کنارته و مراقبته و دوستت داره
فقط کافیه حسش کنی
.........
ممنونم از حضورت سامان
خیلی خوشحال شدم
آدزس اگه همون موقعه اشتباه نبود زودتر میومدم شرمنده
ان شالله سرفرصت مطالبتو میخونم
موفق باشی
پاسخ:سلام ممنونم داداشی من همیشه به فرماندمون به شوخی می گم درود آمون بزرگ بر تو باد الان اینجوری گفتی یاد خودم افتادم خخخ اون کیه؟خخخ وطیفه بود اشکالی نداره فدای سرت خیلی خوشحال شدم اومدی ممنونم سربلند و استوار باشی داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 6 آبان 1393برچسب:, | 7:57 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت