شب پیکسلی

 Related image

 هوا پسناجوانمردانه  سرداست اینجا شاهرود ..........موقعیت کنونیم پاس 2 اسایشگاه

 

ساعت 15 . 01 بامداد دوباره صدای تلق تلق پوتین هایم در کف اسایشگاه میاید درست

مثل تیک تاک ساعت روی دیوار دوباره هجومی از افکار به سراغم می اید و مرا درگیر

خود می کند دلگیری از عشقم بخاطر زیاد نبودن در کنار هم در مرخصی قبلیم بعد 120

روز و امشب برای بخشیدنش به کنار پنجره اسایشگاه رفته ام مطمنا تا حالا این نوع بخشیدن

رو ندیده ایدخودمم اولین بار یک نفر رو اینجوری می بخشم البته او یک نفر نیست برای من

بلکه یک دنیاست داشتم می گفتم به کنار پنجره اسایشگاه پناه برده ام  که عشقم رو ببخشم بر

روی پجره با دهانم پشت سر هم ها ها ها می کنم از شدت سرما زیاد شیشه پنجره ای که

روبرویشدرخت کاجی است رو بخار می گیرد و درخت کاج کم کم از پر شدن

پیکسل های بخاری از دید چشمانم مخفی می شود و من بر روی شیشه خوش خط

و خوانا می نویسم وحیده و علامت V که بر رویهمه ی وسایلم هست که نشانگر

اول اسم اوست رو می نویسم دقایقی به اسم او خیره می شوم و خاطرات خوش گذشته

پیش چشمانم می اید دوباره دلتنگش می شوم و اورا هم این بار می بخشم

اسمش را از روی شیشه پاک می کنم چون نمی خواهم حتی اسمش رو غریبه ای

ببیند پنجره دوباره به حالت عادیش بر می گردد و درخت کاج نمایان می شود هوا

ناجوان مردانه سرد است میروم چایی می خورم و بعد پاس نگهبانیم

رو تحویل نگهبان بعدی بدهم

 

                                      یه جوری دلم تنگ می شه برات

                                             محاله بتونی تصور کنی 

                                             محاله بتونی حتی خودت                                      

                                                        جای خالیتو تو دلم پر کنی 


نظرات شما عزیزان:

بیتا
ساعت23:16---12 ارديبهشت 1398
برای سفارش کد های وبلاگ رایگان(قالب وبلاگ-بالابر-کدموس و...) به وبلاگ ما مراجعه کنید و در پست ثابت سفارش بدهید
http://mosbataye-bahejab.loxblog.com/


بیتا
ساعت23:14---12 ارديبهشت 1398
وبتون بسیااااار زیباست
پاسخ:سلام ممنونم چشماتون زیباست که زیبا می بینه از بازدیدتون ممنونم شاد و موید باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1394برچسب:, | 8:24 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت