پیشاپیش سال جدید به همه ی دوستای خوبم و مسمانان تبریک عرض می نمایم

  

   عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم  

    ای کاش که این عید ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم      

                                   اللهم عجل لولیک الفرج   

 

     با سلام  و احترام خدمت دوستان عزیز و بازدید کنندگان محترم  

امسالم تموم شد سالی که چشم بر روی همه ی روزهای عزیز زندگیم بستم از تولد خانومم

بگیر ، روز مادر ، روز پدر،تولد خواهرم ، ولنتاین،روز عشاق 5 اسفند  نبودن در کنار

خانومم و دوری و دلتنگیش و بالاخره عروسی دخترداییم که مثل خواهرم بود و از

کوچیکی با هم بزرگ شده بودیم هه  به هر حال گذشت امیدوارم شما دوستان گلم

حداقل سالی خوبی رو پشت سر گذشته باشید و سال خوبی در کمین نفس هاتون باشه 

 

           به امید روزی که هیچ عاشقی تنها نباشه   

         آمــــــیــــــن

        

           

 


نظرات شما عزیزان:

L
ساعت18:26---7 ارديبهشت 1398
سلااممم بر سرباز وطن ... خدا قوت ... عیدتون با تاخییر مبارک ... هر قدر من از مجازی و وبلاگ دور بودم ،همون قدر شمافعال بودین .. ماشالله ..به هر حال بازگشت شکوهمندانه ام را تبریک بهتون تبریک میگم .. چشمتون روشن من اومدم خخخ
پاسخ:سلام بر خانوم دکتر...ممنونم همچنین.....خخخ مرسی عید با تاخییر مبارک می دونستم اگه هیچکس پیامم نده شما حتما پیام دادید ببخشید دسترسی به اینترنت نداشتم تازه امروز خریدم ممنونم که به یاد ما هستید....نه منم مرخصی تو شهری می گیرفتم با هزار بدبختی یک کافینت پیدا می کردم میومدم پست میزاستم هزینه هر بار اومدنمم 10 هزارتومانی می شد خخخخ ممنونم واقعا نمی دونم چی بگم خیلی خوش اومدید وبلاگ متعلق به خودتونه تازه تو خدمت درکتون کردم که وقتی می گفتید دلتون واسه وبلاگتون تنگ می شه یعنی چی خخخ خیلی خوشحال شدم کامنتتونو دیدم بازم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1393برچسب:, | 8:41 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت