پـــنــــد آمـــــــــوز ((پارت 1))

تصویر مرتبط

 دلم را سپردم به بنگاه دنیا

و هی آگهی دادم اینجا و انجا

و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت .

و هی این و آن سرسری آمد و رفت .

ولی هیچ کس واقعا اتاق دلم را تماشا نکرد

دلم قفل بود ، کسی قفل دلم را باز نکرد .

یکی گفت : چرا این اتاق پر از آه و  دود است .

یکی گفت : چه دیوار هایش سیاه است .

یکی گفت : چرا نور اینجا کم است .

و آن دیگری گفت : و انگار هر اجرش فقط از غصه و ماتم است .

و رفتند و بعدش ، دلم ماند بی مشتری و تازه آن موقع گفتم :

خدا تو قلب مرا می خری ؟

و فردای آن روز ، خدا آمد و توی قلبم نشست و در را به روی همه بست .

و من روی آن در نوشتم : ببخشید ، دیگر برای شما جا نداریم .

از این پس به جز او کسی را نداریم .

نتیجه تصویری برای عشق 

مردی گفت:

وقتی همسرم را انتخاب کردم،در نظرم طوری بودکه گویا خداوند مانندش را در

دنیا نیافریده!وقتی نامزدشدیم،بسیاری رادیدم که مثل او بودند.

وقتی ازدواج کردیم، خیلی ها را از او زیباتر یافتم!

چند سالی را که را با هم زندگی کردیم،دریافتم که همه زنها از همسرم بهتراند.

شیخ گفت:

آیا دوست داری بدانی از همه اینها تلخ تر و ناگوارتر چیست؟

گفت:

آری

 گفت:

 اگر با تمام زنهای دنیا ازدواج کنی، احساس خواهی کردکه سگهای ولگرد محله ی شما

از آنها زیبا تراند!

لبخندی زد و گفت:

 چرا این حرف را زدی؟

گفت:

چون مشکل در همسر تو نیست!

مشکل اینجا است که وقتی انسان قلبی طمع کار و چشمانی هیز داشته باشد

و از شرم خداوند خالی باشد

،محال است که چشمانش را بجز خاک گور،چیزی دیگر پر کند!

آیا دوست داری دوباره همسرت زیباترین زن دنیا باشد؟

مردگفت:بله!

گفت: چشمانت را حفاظت کن.

 

نتیجه تصویری برای انسان

از بزرگی پرسیدند : شگفت انگیزترین رفتار انسان چیست ؟

پاسخ داد : از کودکی خسته می شود ، برای بزرگ شدن عجله می کند و سپس دلتنگ

دوران کودکی خود می شود . ابتدا برای کسب مال و ثروت از سلامتی خود مایه می گذارد

، سپس برای باز پس گرفتن سلامتی از دست رفته پول خود را خرج می کند . طوری زندگی

می کند که گویی هرگز نخواهد مرد و بعد طوری می میرد که گویی هرگز زندگی نکرده

است .آنقدر به آینده فکر می کند که متوجه ازدست رفتن امروز خود نیست ، درحالی

که زندگیگذشته یا آینده نیست ، بلکه زندگی همین حالاست .

 

نتیجه تصویری برای مادر

م کودکم کودک بمان ، دنیا بزرگت می کند.

بره باشی یا نباشی ، گرگ گرگت می کند.

کودکم کودک بمان ، دنیا مداد رنگی است.

بهترین نقاش هم باشی ، باز رنگت می کند.

کودکم کودک بمان ،‌ دنیا دلت را می زند.

سخت بی رحم است ، می دانم سنگت می کند.

 

تصویر مرتبط

وقتی پرنده ای زنده است،

مورچه ها را می خورد...!

وقتی ميميرد،

مورچه ها او را می خورند...!

زمانه و شرايط در هر موقعی ميتواند تغيير کند،

در زندگي هيچ کسی را تحقير يا آزار نکنيد.

شايد امروز قدرتمند باشيد،

اما يادتان باشد،

زمان از شما قدرتمندتر است...!

يک درخت ميليونها چوب کبريت را ميسازد.

اما وقتی زمانش برسد،

 

فقط يک چوب کبريت برای سوزاندن ميليونها درخت کافيست...!

 



نظرات شما عزیزان:

Martin Mkrtchyan
ساعت13:50---2 مرداد 1399
خیلی دوست داشتم فقط آهنگ پیش زمینه را
پاسخ:ممنونم از لطفتون کاش ادرس وبتونم میزاشتین


زندگیمون قصه نیس
ساعت21:31---17 ارديبهشت 1398
سلام سامان جان
خوبیییییییی؟
ممنونم ازت
من کم و بیش بهت سر میزنم و به همون دلیلی که تو نیستی من هم نیستم
زندگی و مشغله زندگی دلیل کمرنگ شدنم.
مراقب خودت باش
پاسخ:سلام آقا امیر ممنونم....ایشالا همه مشکلات شما هم حل بشه....همچنین داداشم برات بهترین ارزوها رو دارم ساد و سعادت مند باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, | 8:47 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت