در باره وبلاگ

    

4yz1_236.png

  

qpl0_878.gif

 

                              m78_gifs-animados-telefonos-07.gif                         miv6_logp.png

   5qt_کانال_ما_در_تلگرام.gif              a3hg_ايميل_ما2223525.gif                   4nlp_عضويت_در_سايت.gif

                    

                                                                                                                                               

                                      ywlp_رويداد.gif  

jisb_00.gif

 

 yzb8_فصل_2.jpg  

         سورس کد موزیک پلیر حرفه ای اندروید

   ابزار موزیک برای وب

  فرا رسیدن ایام ماه زیبایی ماه فرخنده ماه رمصان رو به تمامی مسلمانان تبریک عرص می کنم

  بخش رمان سرای وب هم بالاخره افتتاح شد برای اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید  (جدید97)

 20 بهمن ماه تــولد سرکار خــانــوم زهــرا ســادات  برای اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید 

 آخرین فرصت شرکت در مسابقه عکاسی من تا 10 مهر تمدید شد برای دیدن جزییات بیشتراینجا  کلیک کنید 

 اولین اثر اینترنی من یه زودی منتشر خواهد شد برای دیدن جزییات بیشتر اینجا کلیک کنید 

 اضافه شدن بخش بحث های متفرقه  در قسمت بخش های جدید برای اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید 

توجه:  برای استفاده از امکانات وبلاگ ما به نحو احسن و با کیفیت بالا لطفا فونت زیرا دانلود کنید

و در مسیری که هم به شکل نوشتاری نشان داده شده و هم به روایت تصویر گفته شده جایگزین کنید

 ابتدا به درایوی بروید که ویندوزتان در آن نصب شده است و بعد به داخل پوشه Windos دردرایو

ویندوزتان  بروید و پوشه fonts رو انتخاب کنید حالا فونتی  رو که دانلود کردید را در این محل پیس کنید 

حالا دوباره مرورگرتونو باز کنید و وبلاگ ما رو با کیفیت بالا دنبال کنید برای دیدن 

عملکرد به صورت تصویر  روی کلمه تصویر کلیک کنید

 

                            تصویر مرتبط

                                                                      

.

محرم الحرام تسليت



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت1:03---26 تير 1399
خوش به حال رولت فقط همین
پاسخ:سپاس**


میثم
ساعت0:38---3 ارديبهشت 1399
سلام خسته نباشید وبلاگتون عالیه....واقعا من اول فکر کردم وارد وب سایت شدم حتی فکر نکنم وب سایتی هم به این زیبایی باشه دمتون گرم موفق باشین آپپ کنین سر میزنم یا علی
پاسخ:سلام....سلامت باشین مرسی از نظر لطفتون حتما آپ می کنم این روزها یکم درگیرم موفق باشین یا علی


دل ارام
ساعت1:10---31 فروردين 1399
سلام اقا سامان خوبین؟نمی دونم چرا احساس می کنم این روزها خیلی دلتون گرفته چرا اینقدر اهنگ وبتون غمگینه چیزی شده؟کمکی از دست من بر میاد؟
پاسخ:سلام سلامت باشین......احساستون درسته بیخیال از دست هیچ کس کمکی برنمیاد ممنونم همینقدر که به فکر بودید...مرسی از بودنتون


علی
ساعت0:05---25 فروردين 1399
سلام وب زیبایی دارین درود بر این همه سلیقه و ریز بینی در امور وبلاگی اولین وبلاگیه که می بینم همه چیزش اوکیه موزیک قالب شاد و فونت فوق العاده ابزار زیباسازی که عالیه و دونستین هر کدومو کجا استفاده کنین موفق باشین
پاسخ:سلام مرسی از لطفتون.....و مرسی از اینقدر توجه و ذره بینی تون در این امر و وقت گذاشتنتون همینطور برای شما ارزومندم در هر زمینه ای که هستین موفق باشین


ساینا
ساعت16:58---17 دی 1397
سلام ب وب من سر بزن.وبت عالیه تبادل کینم.
پاسخ:سلام ممنونم نظر لطفتونه حتما سر میزنم ... باعث خوشحالیه لینک شدید براتون بهترین آرزوها رو دارم شاد و پیروز باشید در پناه حق


ali
ساعت19:11---12 شهريور 1397
وب قشنگی داری
پاسخ:سلام ممنونم علی جان چشماتون قشنگ می بینه مرسی از بازدیدت


Me$lem@h
ساعت14:34---25 مرداد 1397
عجب
پاسخ:سلام واقعا از همه عذر خواهی می کنم اگه جوابتونو نمی دادم بخاطر بی معرفتیم نیست خیلی وقته مرخصی نیومدم و حالا اومدم چه عجب سراغی هم از کلبه خرابه ما گرفتین مهسا خانوم امیدوارم هر جا هستین حالتون خوب باشه خیلی خوشحال شدم کامنتتونو دیدم و همینطور راستش تعجبم کردم ممنونم بابت اومدنتون پایدار و خوش و خرم باشید


همیار رایانه
ساعت8:14---23 بهمن 1396
همیار رایانه (9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لب تاب، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و ....
وبلاگ عالی و مطالب آموزنده و مفید بود .
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه وموبایل
شماره تماس 9099071728
www.hamyarrayaneh.ir سایت:
تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh
اینستاگرام :
https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh


f.f
ساعت16:42---4 بهمن 1396
نه مثل اینکه بازم وبتون راه افتاده...
پاسخ:شاید دیگه نیام وب بخاطر سربازیم لطفا همگی کم کاری من رو ببخشید از شما هم نهایت تشکر و دارم پیروز و سربلند باشید


Tanha
ساعت20:18---13 آذر 1396
آمدی گریه کنی شعر بخوانی بروی
نامه ای خیس به دستم برسانی بروی
در سلام تو خداحافظی ات پیدا بود
قصدت این بود از اول که نمانی بروی
خواستی جاذبه ات را به رخ من بکشی
شاخه ی سیب دلم را بتکانی بروی
جای این قهوه ی فنجان که به آن لب نزدی
تلخ بود این که به جان لب برسانی بروی
بس نبود اینهمه دیوانه ی ماهت بودم؟
دلت آمد که مرا سر بدوانی بروی؟
چشم آتش! مژه رگبار! دو ابرو ماشه!
باید این گونه نگاهی بچکانی بروی
باشد این جان من این تو، بکُشم راحت باش
ولی ای کاش که این شعر بخوانی بروی
(شهراد میدری)

پاسخ: با عرض سلام و تشکر از شما بخاطر کامنت های زیباتون آدم ها می آیند ... ﮔﺎﻫﻲ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﺕ ﻣﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ ، ﮔﺎﻫﻲ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺍﺕ . ﺁﻥ ﻫﺎ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﺕ ﻣﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻫﻤﺴﻔﺮ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ . ﺁﻥ ﻫﺎ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﺕ ﻣﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺠﺮﺑه ای ﺑﺮای سفر . گاهی شیرین ، گاهی تلخ . ﮔﺎﻫﻲ ﺑﺎ ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ لبخند می زنی . ﮔﺎﻫﻲ ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﺯ لبانت ﺑﺮﻣﻲ ﺩﺍﺭد . اما تو لبخند بزن . ﺑﻪ ﺗﻠﺦ ﺗﺮﻳﻦ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﻳﺖ ... ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻣﻲ ﺁﻳﻨﺪ و ﺍﻳﻦ ﺁﻣﺪﻥ باید ﺭﺥ ﺑﺪهد ﺗﺎ ﺗﻮ ﺑﺪﺍﻧﻲ : ﺁﻣﺪﻥ ﺭﺍ ﻫﻤﻪ ﺑﻠﺪﻧد ، اﻳﻦ ﻣﺎﻧﺪﻥﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻨﺮﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫد. آری ماندن...


یک بانو
ساعت20:17---13 آذر 1396
در خيالات خودم در زير باراني که نيست
مي رسم با تو به خانه، از خياباني که نيست
مي نشيني روبرويم، خستگي در مي کني
چاي مي ريزم برايت، توي فنجاني که نيست
باز مي خندي و مي پرسي که حالت بهتر است
باز مي خندم که خيلي، گرچه مي داني که نيست
شعر مي خوانم برايت، واژه ها گل مي کنند
ياس و مريم مي گذارم ، توي گلداني که نيست
چشم مي دوزم به چشمت، مي شود آيا کمي
دستهايم را بگيري ، بين دستاني که نيست
وقت رفتن مي شود، با بغض مي گويم نرو
پشت پايت اشک مي ريزم، در ايواني که نيست
مي روي و خانه لبريز از نبودت مي شود
باز تنها مي شوم، با ياد مهماني که نيست

پاسخ:چقدر زیبا و قشنگ و پر معنا چقدر بغض پشت این متن هست از خدا می خوام که مهمون های همیشگیه رو سهم زندگیتون کنه ممنونم از کامنت زیباتون براتون بهترین آرزوها رو دارم شادو پاینده باشید میان آرزوی تو و معجزه خداوند ، دیواری است به نام اعتماد . پس اگر دوست داری به آرزویت برسی با تمام وجود به او اعتماد کن .


سایگل
ساعت13:40---10 آذر 1396
ناقوسهای احساسم را ،

در معبد خیالت به صدا در آور .

تا حس کنم ،

انعکاسش را بر صفحه ی قلبم ..

آنوقت ،

برای همیشه،

زاهد معبدت خواهم ماند ...


((سیده مریم مهاجر))
پاسخ: سلام،بسیار زیبا بود ممنونم که وبلاگ خودتونو فراموش نمی کنید و همیشه سر میزنید بهش احساستون سرشار از انرژی مثبت موفق باشید


سایگل
ساعت14:39---1 آذر 1396
مدت‌هاست که دیگر نه به چیزی امیدوارم

و نه از چیزی نا‌امید...

همه چیز از گذشته شروع می‌شود

و در گذشته هم تمام می‌شود


((مهدی قلی‌نژاد ملکشاه))
پاسخ:سلام خیلی زیبا بود واقعا این جمله ای که خیلی از ما ها در زندگی بهش عمل نمی کنیم و همواره گذشته خودمونو تو کله پشتیمون انداختیمون و به همه جا حمل می کنیم گذشته نه چندان خوب کشیدن گذشته ای که خوشی امروز ما رو می گیرد امیدوارم زندگیتون پر از اتفاقات خوب باشه ممنونم که سر زدید


سایگل
ساعت14:38---1 آذر 1396
همه را کنار میگذاری

و دلت میخواهد

همان که کنارت گذاشت

مزاحم تنهایی ات شود..



((محبوبه اردکانی زاده))
پاسخ: گاهی همینطور که بانو محبوبه عرض کردن ولی گاهی چنان بذر نفرت در دلت از آن نفر پاشیده ای که با برگشتش تنهاییت را تنها تر می کند مرسی از کامنت زیباتون


سایگل
ساعت14:38---1 آذر 1396
من به تو فکر نمی‌کنم،

تو هم به من فکر نمی‌کنی

فقط بنظرت عجیب نیست

که شب تمام نمی‌شود؟


((محمد رضا زمانی))


پاسخ:این جمله ی آقای محمد رضا زمانی منو یاد یک جمله از دکتر علی شریعتی انداخت که گفته بود روزگار عجیبیست من تو را دوست دارم و تو دیگری را و دیگری دیگری را فصه خیلی از عشق های امروزی اینگونه است ممنونم بابت کامنت زیباتون


سایگل
ساعت14:37---1 آذر 1396
سکوت کرده ام این روزها

سنگینی بغضی در گلویم

راه حرفهای ناگفته رابسته

به هر راهی که رفتم

خود را غریبه ای پنداشتم و جز برگشت چاره ای نیافتم

تو این همه در منی اما نیستی...

تو تمام ناتمام منی

تو ابتدا و انتهای نداشته هایم

نبودنت هیچ نقشه ای را عوض نکرده

باز هم

تمام راهها به تو ختم میشود...


((دنیا شیری))
پاسخ: بسیار زیبا بود ممنونم از کامنتتون و حضورتون و همچنین از وقتی که برای وب خودتون گذاشتید براتون بهترین آرزوها رو دارم امیدوارم تمام را های زندگیتون به خوشبختی شما ختم شود پیروز و سر بلند باشید


سایگل
ساعت15:23---10 آبان 1396
به تنهایی رفتی

و ندانستی تنهایی

در من است!


((رضا کاظمی))
اپمـــــــ
پاسخ:سلام بسیار زیبا بود ممنونم بابت کامنت های همیشه زیباتون حتما در اولین فرصت بهتون سر میزنم ممنونم بابت اطلاع رسانیتون پاینده باشید


Milad
ساعت12:50---27 مهر 1396
دلم گرم خداوندیست
که بادستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که میخواند مرا...
باآنکه میداند گنه کارم!!
دلم گرم است ومیدانم
بدون اوچه بی رنگم
ای دوست ، برایت من...
♥خدا را آرزو دارم♥
پاسخ:با عرض سلام و تشکر از شما دوست گرامی بسیار ممنونم بخاطر کامنت و حضور زیباتون منم برای شما بهترین ها رو آرزومندم پیروز و سرفراز باشید


L
ساعت23:04---30 شهريور 1396
سلام مرسی خوبم. انشالله شماهم خوب باشید. منم محرمو تسلیت میگم. تشکر
پاسخ:سلام،خداروشکر که حالتون خوبه،منم به لطف دوستان و خانومم خوبم مرسی بابت تسلیت و کامنتتون پیروز و سرفراز باشید


Gena
ساعت3:19---2 مرداد 1396
سلام
ممنون از حضورتون و نظرات خوبتون
پاسخ:سلام،خواهش می کنم بنده هم سپاس گذارم از حضورتون براتون بهترین ها رو آرزو دارم در پناه حق باشید


saygol
ساعت10:06---22 خرداد 1396
با شما که با خونِ عشق‌ها، ایمان‌ها

با خونِ نظامی‌ها، اسب‌ها

با خونِ شباهت‌های بزرگ

با خونِ کله‌های گچ در کلاه‌های پولاد

با خونِ چشمه‌های یک دریا

با خونِ چه‌کنم‌های یک دست

با خونِ آن‌ها که انسانیت را می‌جویند

با خونِ آن‌ها که انسانیت را می‌جوند

در میدانِ بزرگ امضا کردید

دیباچه‌ی تاریخِمان را،

خونِمان را قاتی می‌کنیم

فردا در میعاد

تا جامی از شرابِ مرگ به دشمن بنوشانیم

به سلامتِ بلوغی که بالا کشید از لمبرهایِ راه

برای انباشتنِ مادرِ تاریخِ یک رَحِم

از ستاره‌های بزرگِ قربانی،

روز بیست و سه‌ی تیر

روز بیست و سه…


((احمد شاملو))

۲۳ تير ۱۳۳۰
پاسخ:سلام مرسی عالی بود من همیشه عاشق نوشته های آقای احمدشاملو بودم مرسی از وقتی که گذاشتید و کامنت زیباتون در پناه حق باشید


saygol
ساعت19:53---16 خرداد 1396
باز آمدم از چشمه خواب

کوزه تر در دستم.

مرغانی می خواندند.

نیلوفر وا می شد

کوزه تر بشکستم،

در بستم و

در ایوان تماشای تو بنشستم.


((سهراب سپهری))


پاسخ:سلام مثل همیشه زیبا بود مرســــی


saygol
ساعت10:22---15 خرداد 1396

چرا من فکر کردم شما سارایی؟

تازه افتاد برام
پاسخ:سلام،شما اولین نفری نیستید که همچنین فکری می کنید پس خودتونو ناراحت نکنید پیش میاد خیلی دلایل داره،مثلا وبم تقریبا از سلیقه ی دخترانه به کاربرده شده و بیشتر دختر پسنده تا پسر پسند و عجیب بودن اسمم همینا کافی بود تا شما اشتباه کنید،ممنونم از اینکه با حضور گرمتون وب ما را موید می بخشید در پناه حق باشید


saygol
ساعت9:03---10 خرداد 1396
" تنهایی"

نیمه دیگر من است

وقتی تو

در هیچ خاطره ای

تکرار نمی شوی ...



((محمد شیرین زاده))
پاسخ:مثل همیشه زیبا و کوتاه بود سپاس گذارم


saygol
ساعت9:03---10 خرداد 1396
با کدام واژه

تو را در آغوش بگیرم

وقتی دلتنگی

از تمام واژه هایم

چکه می کند ...


((محمد شیرین زاده))
پاسخ:عالــــی بود ممنونم


saygol
ساعت9:03---10 خرداد 1396
از باران

بوی نمش می ماند

از تو

خاطره هایت ...


((محمد شیرین زاده))
پاسخ:خیلی زیبـــــــــــــا بود مرسی


saygol
ساعت9:02---10 خرداد 1396

گاهی آنقدر بی تابم

که استعاره از باران می شوم

گوش کن پنجره ها

وقتی دلتنگ می شوند

نام مرا فریاد می زنند ...


((محمد شیرین زاده))
پاسخ:سلام زیبا بود مرسی 



saygol
ساعت9:02---10 خرداد 1396
سلام سارا جون. خوشحالم که هستی. ممنون از محبتت و حضور قشنگت. خیلی خوشحال شدم گلم
پاسخ:سلام،من سامان هستم خواهش می کنم منم بخاطر کامنت های بسیار زیباتون و حضورتون بسیار سپاس گذارم پیروز و پاینده باشید


خانومت
ساعت9:35---3 خرداد 1396
اگه یه زن تورو انقدر دوست داشته باشه که از
آرزوهاش به خاطرت بگذره
از خدا یه عمر تازه بخواه...
یه عمر واسه خوشبخت کردنش کمه!
خیلی میخوامت آقایی

پاسخ: سلام عزیزم،بله یک عمرم کمه خخخ من بیشتر تر خانومم، عاشقتم و دوستت دارم فقط همین


خانومت
ساعت9:29---3 خرداد 1396
دختر:من حسودیم میشه...موقعی که
دخترا بهت نگاه میکنن!
پسر:حسودی نکن عزیزم
دختر:چرا؟؟!
پسر:چون تو چیزی داری که اونا ندارن!!
دختر:چی؟؟
پسر:قلبم
پاسخ:قشنگ بود مرسی خانومم ،آره حسودی نکن اونا نگاهم می کنن منکه غیر تو به کسی دیگه نگاه نمی کنم که .... خوشحال شدم که کامنتاتو دیدم ممنونم عزیزم


Nastaran
ساعت16:22---8 ارديبهشت 1396
سلام عزیزم...مرسی بابت نظرت...وبت خیلی نایسه
پاسخ:سلام،خواهش می کنم،مرسی نظر لطفتونه وب شما هم زیباست مرسی بابت کامنت و نظر زیباتون موفق باشید


رریحانه
ساعت18:14---20 بهمن 1395
داداش دیگه کانال هم مطلب نمیذاری.خوبی؟
پاسخ:سلام خوبین؟ببخشید دیگه این روزها اینقدر گرفتارم که اصلا به خودمم نمی رسم چه برسه به کانال ولی سر فرصت حتما مطلب میزارم ممنونم از پیگیرتون براتون در تمامی مراحل زندگی بهترین آرزوها رو می کنم پیروز و سربلند باشید یا علی


Me$lem@h
ساعت19:28---26 آذر 1395
نورعترت آمد از آیینه ام
کیست در غار حرای سینه ام
رگ رگم پیغام احمد می دهد
سینه ام بوی محمد می دهد
میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) تهنیت باد
پاسخ:ممنونم همچنین


Me$lem@h
ساعت18:42---26 آذر 1395
آهنگ عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااالی دادااااشم
پاسخ:سلام ممنونم همیشه لطف شما شامل حال بنده بوده مرسی از کامنت دل گرم کنندتون امیدوارم زندگیتون مثل ریتم آهنگ زیبا باشه


گمشده
ساعت14:10---8 آذر 1395

اینکه من غصه دارم مهم نیست
اما عزیزِ رفته یِ من
تو خوب باش

پاسخ:سلام،بسیار زیبا بود ممنونم از حضور همیشه گرمتون و کامنت های زیباتون امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه پیروز و سر بلند باشید


گمشده
ساعت14:06---8 آذر 1395

آدم كسيو كه دوستش داره رو
يادش نميره
فقط ياد ميگيره
كمتر راجع بهش حرف بزنه،
كمتر فكر كنه
تا كمك كنه دلش كمتر تنگ بشه
همين...

گوش كردي؟
يادش نميره...

پاسخ:سلام،بله گوش کردم یادش نمیره خخخ بازم مثل همیشه تو کامنت هاتون گل کاشتین مرسی


گمشده
ساعت14:03---8 آذر 1395

تنها دو چشم
تنها دو چشم داشتم
دو دریچه ی کوچک
و این برای دنبال کسی گشتن
در جهانی که خیلی بزرگ است
کم بود ...
مرا ببخش
اگر پیدایت نکردم ...

پاسخ:زیبا بود مرسی


گمشده
ساعت11:08---1 آذر 1395
آدم های خوب نه خاطره اند نه تاریخ
بلکه حقیقت روزگارند درست مثل خودت
پاسخ:سلام،مرسی واقعا نمی دونم چی بگم فقط می تونم بگم ممنونم خوبی از خودتونه براتون بهترین آرزوها رو دارم موفق باشید


گمشده
ساعت11:07---1 آذر 1395
یادت را از من نگیر
بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست
پاسخ:زیبا بود ممنونم


گمشده
ساعت15:07---29 آبان 1395
باور نداشتم که زنی بتواند
شهری را بسازد و به آن
آفتاب و دریا ببخشد و تمدن.
دارم از یک شهر حرف میزنم!
تو سرزمین منی!
صورت و دست های کوچکت،
صدایت،
من آنجا متولد شده ام
و همان جا می میرم!
پاسخ:مثل همیشه زیبا بود مرسی


Me$lem@h
ساعت21:19---7 آبان 1395
چقدر خوب است وقـتـی حـس میکـنم


جآیــی در ایــن کرِه ی خآڪـی


تــو نفس میکــشــی و مـن


از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم !


تـو بــآش !!!


هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است …
پاسخ:سلام خیلی زیبا بود مرسی امیدوارم همیشه قلبتون بزنه و عمر طولانی داشته باشید و همیشه بتونید نفس بکشید نه بخاطر یک نفر دیگه بخاطر خودتون پاینده باشید


Me$lem@h
ساعت21:19---7 آبان 1395
یـــــاد تـــــو


حــــــس قشنـــــــگی ست


كــــه در” دل ” دارم


چــه تــو بــاشــی ؛ چــه نبــاشـی



نــــگهش مــــی دارم ...!‬‏"
پاسخ: مثل همیشه عالی بود سپاس گذارم،امیدوارم همیشه وجودتون پر از حسهای قشنگ و خوب باشه


Me$lem@h
ساعت21:18---7 آبان 1395
گفت:دعاکنی می آید . . .می ماند!!


گفتم:آنکه بادعایی بیایدبه نفرینی می رود . . .


خواستی بیایی . . .؟ خواستی بمانی . . . ؟


بادعانیا. . .!؟
بادل بیا
 . . .بادل بمان . . .
پاسخ:فوق العاده بود((با دل بیا با دل بمان)) مرسی،امیدوارم همه ی لیلی و مجنون های واقعی بهم برسن و با لباس سفید بیان و با لباس سفید هم (( کفن)) برن


تنها دل
ساعت13:18---7 آبان 1395
ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺯ ﭘﯿﻤﺎﻧﻪ ﻧﻨﻮﺷﯿﺪ ، ﺣﺮﺍﻡ ﺍﺳﺖ
ﻫﺮ ﮐﺲ ﮐﻪ ﺑﻨﻮﺷﺪ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﺍﺭ ﻣﻘﺎﻡ ﺍﺳﺖ

ﻣﺎ ﺩﻭﺵ ﺑﻪ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﯼ ﻋﺸّﺎﻕ ﺑﺮﻓﺘﯿﻢ
ﺩﯾﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﮐﯿﺶ ﻭ ﻣﺮﺍﻡ ﺍﺳﺖ

ﮔﻔﺘﯿﻢ ﺑﻪ ﭘﯿﻤﺎﻧﻪ ﭼﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﯿﺪ ؟
ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺷﺮﺍﺏ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﯾﺎﺭ ﺑﻪ ﮐﺎﻡ ﺍﺳﺖ

ﮔﻔﺘﯿﻢ ﭼﺮﺍ ﯾﺎﺭ ﺑﺸﺪ ﺳﺎﻏﺮ ﻣﺴﺘﺎﻥ ؟
ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺴﺘﯽ ﺳﺒﺐ ﻋﺸﻖ ﻣﺪﺍﻡ ﺍﺳﺖ

ﮔﻔﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﺯﻋﺸﻖ ﭼﻪ ﺁﯾﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ؟
ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺩﻝ ﻋﺸﺎﻕ ﻃﻌﺎﻡ ﺍﺳﺖ

ﮔﻔﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﻭﺯﺥ ﺷﻮﺩ ﺁﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ ﻋﺸﺎﻕ
ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎﯼ ﺳﻼﻡ ﺍﺳﺖ

ﻣﺎ ﻧﯿﺰ ﺷﺪﯾﻢ ﺍﺯ ﭘﯽ ﺁﻥ ﺟﺎﻡ ﻭ ﺷﺮﺍﺑﺶ
ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﻘﺼﺪ ﭘﯿﻤﺎﻧﻪ ﻭ ﺟﺎﻡ ﺍﺳت
پاسخ: سلام بسیار زیبا بود،مرسی که اومدید ،وقتی کامنتتونو دیدم خوش حال شدم ببخشید که من نتونستم به وبتون سر بزنم این روزها خیلی گرفتارم ولی قول میدم تو همین چند روز آینده به وبتون سر بزنم زندگیتون سر شار از عشق


Me$lem@h
ساعت17:29---6 آبان 1395
معلومه که قشنگه.
پس چی
پاسخ:سلام،ممنونم از نظرتون امیدوارم همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه


Me$lem@h
ساعت21:10---5 آبان 1395
نوحـــــــــه جدید مبارک
پاسخ:سلام،ممنونم به نظر شما قشنگه؟


بهار
ساعت12:37---27 مهر 1395
با افتخار لینکی
پاسخ:سلام،مرسی


زینب
ساعت22:58---15 مهر 1395
سلام خسته نباشید ...این ایامو بهتون تسلیت عرض میکنم.ببخشید شما برام کامنت گذاشته بودین من متاسفانه نتونستم ان بشم وکامنتامو چک کنم...شرمنده.ازینکه اینقدر لطف دارین ممنونم...سعی میکنم هروقت ان شدم به وبلاگ زیباتون سر بزنم در ضمن مداحی بسیار زیبایی در وبتان گذاشتین.خسته نباشید ...در پناه حق
پاسخ:سلام سلامت باشید،ممنونم منم این ایام رو به شما تسلیت می گم،اشکالی نداره این روزها همه گرفتار مشکلات روزمره هستن ایشالا هر چی گره هست تو زندگیتون باز بشه،دشمنتون شرمنده باشه این چه حرفیه!خواهش می کنم حتما سر بزنید خوشحال می شیم از حضورتون و کامنت های دلگرم کنندتون،این نظر لطف شماست ،فقط کاش آدرس وبلاگتونم برای من میزاشتید چون من الان ندارم آدرستونو براتون بهترینها رو آرزو می کنم موفق باشید


گمشده
ساعت21:07---9 مهر 1395


خدا تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند, وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید

وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود

و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام میگیرد نه با تنبیه کردن !

همیشه خدا را برایت آرزو میکنم …
پاسخ:سلام،دقیقا همینطوره ممنونم بابت کامنت زیباتون و حضور همیشگیتون در صحنه، همچنین منم خدا رو برای شما در تمامی مراحل زندگیتون آرزو می کنم موفق باشید


meslehmah
ساعت17:57---6 مهر 1395
چه عجب

بالاخره یه تغییری تو وبلاگت دیدم.


خخخ
پاسخ:سلام،به زودی تغییرات زیادی می بینین تو وبلاگم ممنونم که همیشه شما و دوستان گلم با نظراتتون به من دلگرمی میدین امیدوارم که هر جا هستید شاد و موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 7 آبان 1399برچسب:, | 2:50 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت