دلتنگتم.........

  

               دلم برایت تنگ شده(حاله این روزهای من)

 

  بهار نزدیک است،درختان شکوفه شان را بر روی خود نمایان کرده اند،عید نزدیک است،و همه خوشحالن،خوشحالن از خریدن لباس عیدشون.

هر طرفم را نگاه می کنم ادم های مختلفی می بینم با ست های متنوع امسال برعکس سالهای دیگرم می خواهم منم ست کنم،و در میان این همه تنوع من هم لباس تنهایی را برای عید خودم انتخاب کردم و بر تن خواهم کرد و تا امدنت لباسم را هرگز بیرون نخواهم کرد.

این اولین عیدی هست که خیلی احساس تنهایی خواهم کرد،شاید خیلی وقت نیست که همدیگرو می شناسیم ولی انگار سالیان سال است که عاشق همیم.

شاید زیاد از رفتنت نمی گذرد ولی همین شاید : برای من سالیان سال گذشت.چه خوب می شد در بین این همه شاید یک شایدی دیگر هم وجود داشت ، شاید عهدت را بشکنی و برگردی شاید!

این روزها فقط دوستم،خدا،امام رضا می دونن چقدر دلتنگتم.

دیگر حتی دلم با پدر و مادرم هم غریبه شده،دیگر دلم سفره شو پیش(پدر و مادرم)هم پهن نمی کنه. 

روزهای دلتنگیت مرا پیش خواهری برد که حتی ندیدمش کاش می بود و مرا در اغوش می گرفت تا بزارد این بغض تو گلوم این چشمایی که پشتش یک سد کشیده شده تا این اشکها را نگه داردرا بشکنم.

 

می دانی وقت های من این روزها چگونه سپری می شود؟بزار تا بگویم

از خواب که بیداری می شوم تو می ایی جلوی چشام ،بلند می شم میرم درس می  خونم دو کلمه هنوز بیشتر نخوندم باز فکرت میاد سراغم،بلند می شم را میرم باز حس تنهایی میاد سراغم.

این روزها به یک واژه مترادف رسیدم

عذاب وجدان  =  دلتنگی

خنده دار است اره اینا هیچ معنی و هیچ ربطی به یکدیگر ندارند،ولی جفتشون یک ویژگی مشترک دارند و انم این است که جفتشون وقتی بیان سراغت  ولت نمی کنن.

صبحا درس را همراه با فکرتو سپری می کنم و شب رو با امام رضا سپری می کنم،برات دعا می کنم همیشه،ولی گاهی از دعاهای خودم هم برای تو می ترسم!

ولی بعدش با خودم می گم اشکالی نداره می خواد هرچی بشه،بشه.مهم اینه که اون اینده خوبی داشته باشه.

این روزها از دلتنگی هایم برای امام رضا و خدایم می گویم انگار دلم باهاشون راحت تره بعد از خوندن زیارت و قرآن ارامش خاصی منو فرا می گیره.

این روزها دلم نه مرغ نه ماکارانی و نه کباب و نه هیچ چیز دیگر را هضم نمی کند تنها چیزی که این روزها بر مزاقش سازگار شده هضم کردن هرروز تنهایی شده.

هر روز که بلند می شم می گم شاید امروز برگردد!شاید امروز طاقتش تمام شود و عهدش را بشکند.در روز چند بار گوشیمو چک می کنم ببینم پیامی از طرفت نیامده می بینم که چند تا پیام امده با شوق بازشون می کنم که شاید یکی از اون چندتا پیام تو باشد ولی نه این روزها مخاطب خاص من هم شده ایرانسلم!

این روزها مثل کسی هستم که در کویری دور افتاده هست که همش دنبال آب است.به هر طرف نگاه می کنم می بینم ابه، ولی وقتی می رسم می بینم سرابه(حکایت داستان من و موبایلم بود)

حس می کنم اگه این بیت شعرو نگم جاش تو این بخش از دلنوشته هام خالی می مونه.

 من عادت نکردم به شبهای سردم/ به اینکه نباشی/نه عادت نکردم

 بگذار از دلتنگی های این روزهایم برایت بگویم

دلم برای صدایت خیلی تنگ شده ،دلم برای غرغر کردن هایت تنگ شده،

دلم برای بهونه گرفتن هایت تنگ شده،دلم برای دعواهای الکی سر چیزای الکی تنگ شده،دلم برای خندهایت تنگ شده،دلم برای بگم خوبی؟بشنوم خوبم تنگ شده،دلم برای جانم گفتن هایت تنگ شده،دلم برای صدا زدن اسمه کوچکم از زبانت تنگ شده،دلم برای حساسیت هایت تنگ شده،دلم برایت تنگ شده تنگِ..................................

فعلا همین قدر می نویسم اگه دلم بازم پر شدهمین پستو ادامه میدم.فقط در پایان ازت گله مندم می دانم که می خوانی،می خواهم تا بدانی گله مندم بخاطر اینکه : دلم اتیش می گیره وقتی من روزها خاطراتمو با تو مرور می کنم و تو با او،اصلا بیخیال.

ودر پایان این پستو با شعری تمام می کنم که حال و روزمن رو تو این روزها حکایت می کند.

اهای تویی که از چشات/یه عمریه دوره دلم

به خاطر داشتن تو همیشه مغروره دلم/اسکله ناز چشات حریم امن قایقم

تو ساعت یه ربع به عشق عقربه دقایقم/گرمی دستای تو رو به صدتا دنیا نمیدم

هر وقت که یارم تو بودی/بی کسی رو نفهمیدم

نفهمیدم چجور گذشت بی کسی یا با کسی/نفهمیدم چجور گذشت قصه تلخ نا کسی

یوهو یه موجی اومدوقایقو کند از اسکله/قایق من اواره شد الان یه عمره که تو گله

تو بند دل سلول عشق/حبس نگاتو می کشم

ولی بازم رو میله هاش عکس چشاتو می کشم/ای قصه بی سرو ته

شعر بدون قافیه/برای مرگ این صدا نبودن تو کافیه

اهای نت هشتم من صدای سیم اخرم/ یه روز میام هرچی غمه از روزگارت میبرم

 

ادامه دارد......................

 

 

از شما بازدید کننده و خوانند گرامی کماله تشکر را دارم که وقت گذاشتید و این مطلبو تا اخر خوندید

 

 

 

 خوشحال می شم نظراتتونو درج کنید

 

 

 

 

دوستتون داریم هر جا هستی موفق باشی به امید دیدار

 

                                                                                                                 94/12/11



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت18:10---5 ارديبهشت 1395
سلاممممممممم خوبین؟تشکربابت نظراتت...وب شماهم زیباست...من لینکتون کردم.
پاسخ:سلام مرسی.خواهش می کنم.ممنون نظر لطفتونه.ممنون شما هم لینک شدید موفق باشی


L...
ساعت14:02---15 اسفند 1394

سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارین مطالبش رو هم خوندم خوب بود پی گیر وبلاگتون خواهم بود چون واقعا خوشم اومد .
خوش حال میشم به وبلاگ من هم بیاین و نظرتونو بگین با تبادل لینک هم کاملا موافقم
www.asemanman94.mihanblog.com


پاسخ:با عرض سلام و خسته نباشید به شما بازدید کننده محترم .ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون سرزدید.خوشحال می شم نظرتونو به ما منتقل کنید حتما سربزنید خوشحال می شیم یا حق.وبلاگتون فوق العاده زیباست.شما لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 12 اسفند 1390برچسب:, | 4:9 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت