شباهت داستان من و.........

آپلود عکس

 قبل از رفتنش گفت داستان من و تو شبیه فیلم شهرزاد است.

ولی اخر من نمی دانم شبیه به کدام شخصیت در فیلم هستیم؟(اینجا عاشق زیاد است)

شبیه فرهاد و رویا؟

شبیه اصغری و میترا؟

شبیه قباد و شهرزاد؟

به راستی به کدامین داستان،ما شباهت داریم؟

به فرهادی که بهشتم بدون شهرزادش دوزخ بود؟(اری شباهت دارم)

به اصغری در به در که در به در دنبال میترا بود؟(اری شباهت دارم)

به قبادی که با وجود همسر اولش حس می کنه واسه اولین بار عاشق شده و عاشقانه شهرزادش را دوست می دارد؟(اری شباهت دارم)

به راستی تو به کدامین داستان شهرزاد شباهت داری به هر کدام شباهت داشتی مثل من جاخالی ها رو پر کن

به شهرزادی که اگه چند لحظه فرهادش را نمی دید به اندازه قرنها دلش برایش تنگ می شد؟(........)

به شهرزادی که تا موقعی که می تونست(تا قبل ازدواج با قباد)یک لحظه هم فرهادش را تنها نمی گذاشت؟(..........)

به رویایی که،تمام رویایش زندگی در کنار کسی بود که دوستش دارد(........)

به راستی به کدامین شباهت داری؟

                        چقدر ترانه ی این قصه،حال و هوای این روزهای دل من است.

                                    عزیزم کجایی؟                     دقیقا کجایی؟

                                   کجایی تو بی من؟                  تو بی من کجایی؟

                                        یه دنیا غریبم                          کجایی عزیزم؟

 



نظرات شما عزیزان:

M@RY@M
ساعت13:56---30 خرداد 1395
فیلم شهرزاد... فیلم فوق العاده ای بود فیلمنامش مث زندگینامه ی خیلی ازماهاست
پاسخ:سلام.بله دقیقا همین طوره مرسی بابت نظرتون


faezeh
ساعت22:33---19 اسفند 1394

سلام..مرسی  که به وبم سرزدی ..وب شماام خیلی قشنگه...موفق باشید..فقط من لینکتون میکنم تافراموش نشید
پاسخ:سلام خواهش می کنم.ممنون نظر لطفتونه و همچنین شما هم موفق باشید.ممنون از لطفتون موفق باشید



L...
ساعت0:41---18 اسفند 1394
سلام یعنی دیگ برنمیگردین؟؟؟پست نمیذارین؟؟؟؟اخه چرااا؟؟؟؟من پیگیر وبلاگتون بودم حیفه این وبلاگ بابا ادامه بدین خیلی قشنگه.حداقل بعد از عید بیاین و مطلب بذارین و فعالیت کنین
پاسخ:با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز.جرا برمیگردم،پست میزارم،مگه می شه بر نگردم تا زمانی که این وب طرفدارانی مثل شما دارد فقط همین طور که گفتم یک مدتی نیستم احتمال داره بعد عید بیام یا تابستان به هر حال ادامه می دم خیلی خوشحال شدم که پیگیر هستید سر بلند و موفق باشی دوست گرامی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, | 5:35 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت