امروز تولد منه ......

 

 

  ماه و سالها چقدر زود می گذرند.هنوزم باورم نمی شه که 18 سالمه.از 18 سال فقط 8 سال ان را فهمیدم 6 سال ان زمانی بود که در کنار مادربزرگم بود و عاشق نبودم تا بفهمم شکست عشقی چقدر ادمو پیر می کنه.و 2 سال دیگر رو زمانی بود که طعم شیرینی اش را چشیدم زمانی بود که خدا فرشته ای بی نظیر به من داد.اری او همسر من است هیچگاه فکر نمی کردم خداوند همسری به من بده که اینقدر عاشقش بشم.حتی دوری یک ثانیه ازاو برایم سخت است ولی چه کنم که روزگار اینطور چرخش برای ما می چرخد.

ودر ادامه برای تو یی می نویسم که با تمام وجود دوستت دارم.

تورو با تمام وجود دوستت دارم.بی دلیل،بی هوس مگر دوست داشتن دلیل می خواهد؟زمانی که خودت دلیل انی؟تو بودی که در زمان شادی و غمگینی من در کنارم بودی.

با اینکه امسال تو تنها کسی بودی که بهم تبریک گفتی تولدمو، ولی نمی دونی که تبریک تو واسه من چقدر دل نشین و ارزش داره و جای خالی تبریک همه رو پر کرد برام.

پیام تبریک همسرم

امروز میلاد تو ست من نگرانم تبریکی به تو بگویم که لایق تو نباشد و فقط از تمام جمله های زیبای دنیا برایت می نویسم

مهربانم.... دوستت دارم..

میلادت مبارک

واقعا نمی دانم با چه زبانی ازت تشکر کنم ازت ممنونم یکی یک دونه من.

من تو رابطمون به این جمله رسیدم اغاز کسی باش که پایان تو باشد.

و این پیام من به توست ای بهترینم

سکوت را می پذیرم اگر بدانم روزی در کنار تو شادی را احساس خواهم کرد

    ادمه دیگه دلش می خواد

 

  برای یکی تک باشه ،دلش می خواد یکی فقط نوشت های اونو بخونه

 

 دلش می خواد یکی فقط به اون اس ام اس بده

 

دلش می خواد یکی فقط نگران حال اون باشه

دلش می خواد اون یکی تو باشی

و در پایان برای شما دوستان عزیز می نویسم نمی دونم چه اسمی می خواهید واسش بزارید نصیحت یا هر چیز دیگه برای شمایی می نویسم که تازه عاشق می خواهید شوید یا شمایی که تجربه تلخ یک شکست عشقی را داشید و دوباره می خواهید طعم عشق را بچشید

 

پای یه علف هرز هر چقدرم هم که آب و کود بریزی واست میوه نمیاره

پس ببین برای کی و چی وقت میزاری

 

دوستتون داریم(من و همسرم)مواظب خودتون باشید تا یک پست دیگه خداااحافظ راستی می دونید روز تولدم بهم چه چیزی بدبد؟من روز تولدم هیچی از شما نمی خوام به غیر از سلامتیتون پس مواظب خودتون باشید

                                    



نظرات شما عزیزان:

ملکه یخی
ساعت14:03---16 ارديبهشت 1395

تولدتون مبارک
پاسخ :مرسی



L...
ساعت22:37---5 ارديبهشت 1395
سلام باشه دوم شهریور میام حتما
پاسخ:سلام ممنون پیروز و سربلند باشی


دلشکسته
ساعت13:33---5 ارديبهشت 1395
ممنون از حضورتون
جوابتون تو پایین کامنت دادام
پاسخ:خواهش می کنم.باشه.2 شهریور تولد همسرمه یادت نره بیای ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:, | 10:20 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت