دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

              

                                                                

بــــبیــــــــــن هـــــــــمســـــــــر عزیـــــــــزم

 

دوست دارمــــــــــــــــــــــ روز تــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــد من

  سالـــــــــــــــــــــــــگرد ازدواجــــــــــــــــــــــــــــــمون باشهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نخـــــــــــنــــــــــــد خانـــــــــوم شــــــــــــــیطــــــــــون من!!!

نـــــــــــــــــــــــــــــــه اشـــــــتـــــــبـــــــاه نکــــــــــــــــــــن

مـــــــــــــــــــــــــــــــــن خســـــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــس نــــــــــــــــــــیــــــــــــــســــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم



فــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــــط مــــــــــــــــــی خوامـــــــــــــــــــــــــــ

بــــــــــــــــــــــــــــه اقــــــــــــــــــــا جون و مامان بــــــــــــــــگمـــ

شـــــــــــــــــما بهترِیـــــــــــــــــــــــــن هدیــــــــــــــــــــه رو روز تــــــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــــدمو بهم دادیــــــــــــــــــــــــــــــــد


 اورا با تـــــــــمــــــــــــــام وجـــــــــــود دوستــــــــش میـــــــــــدارمـــــــــــــ و ازش مواظـــــــــــــــبـــــــــــــــت

می کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

دوم شــــــــــــــــــــــــــــــهریور مــــــــــــــــاه روز تـــــــولد همـــــــــــــسرمه

 

                  یادتون نره  

 

مـــــــــــــــــــنتظرتــــــــــــــــــــــــونیــــــــــــم

                                               عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

 



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت17:02---27 تير 1395
tavalodesh pish pish mobarak...
ishala 120 sal kenare ham shad o salamat bashid
eshghetoon paydar ta paye daaaaaaaaaar


rasi tavalod ma ro ham davat konia...
پاسخ:سلام،ممنونم از شما ایشالا بتونم تُو تولدتون جبران کنم،ممنون از دعا های زیباتون،2 سالم طول نکشید رابطمون که به هم خورد به هر حال الان خوشحالم که در کنار خودم ندارمش چون دیدگاهامون زمین تا آسمون فرق می کرد،اون عشقو و خوشبختی رو تو مادیات می دید ولی من نه،من عشقو تو مادیات نمی دیدم نکه چون سطح خانواده ی ما یکم از اون ها پایین تر بود نه ،چون اگه میلیاردر هم بودم بازم همه ی دار و ندارمو پاش میریختم چون من هیچ وقت عشقمو با پول مقایسه نمی کنم حتی اگه یه روز میومدن و می گفتن کل دنیا مال تو ولی عشقتو رها کن می گفتم نه عشق من وسیله یا هرچیز دیگه ای نیست که روش قیمت گذاری کنیداون عشقه منه .چون من خوشبختیه اون برام مهم بود البته در کنار خودم ،آره خیلی خودخواه شده بودم این ثانیه های آخر رفتنش جوری که نمی تونستم ببینم قراره سهمه کسی دیگه بشه و دستاشو تو دست یکی دیگه بزاره،ولــــــی با این رفتارها و حرف هایی که طی این 1 ماه جدایمون دیدم ازش دیگه برام مهم نیست و آینده ای برای خودم و اطرافیانم می سازم که همه حسرتشو بخورن،ببخشید که بازم زیاد صحبت کردم،حتما دعوتتون می کنم شما و بقیه دوستان وبلاگیم که نیاز به کارت دعوت ندارید همتون صاحب اختیار مجلسید خخخ.این اولین جشن تولد مجازی و آخرین هم هستش که براش می گیرم،دوم شهریور منتظر حضور گرمتون هستم،امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه پیروز و سربلند باشید


meslehmah
ساعت14:25---23 تير 1395
مرسیییییییییییییییییییییییی بااااااااااااااااااااااابت نظراتتون راستی جواب کامنت های زیباتون رو دادم.
نمیدونستم انقدر تابلو ام که نمیتونم احساسانم رو کنترل کنم.
خخخخخخخخخخخخ چه جالب.
ب هر حال تمام چیزایی که گفتین درست بود .
ممنووووووووووووووووووووووووو ووون دادا
پاسخ:سلام،خواهش می کنم،ممنونم زحمت کشیدید سپاس گذارم،خواهش می کنم موفق باشید


meslehmah
ساعت13:51---23 تير 1395
مرسیییییییییییییییییی

خخخخخخخخخخخخخخ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآر هههههه
پاسخ:سلام،خواهش می کنم،امیدوارم ساز دنیاتون مثل من غمگین کوک نشده باشه و همیشه همین ساز شادی رو داشته باشید


meslehmah
ساعت13:18---23 تير 1395
خخخخخخخخخخخخخخ
شوووووووووووهر؟

بیخیال داداش من اولا که عمرا شوهر نمیکنم تازه خانوادم که فقط از دستم میخندن


پس پست جدید کووووووووووووووووو
پاسخ:سلام،اره دیگه این خواستگاری همون قضیه شترهستش که در خونه همه می خوابه البته من خیلی وقته پاهای شترو و شکستم که هر جایی که میرم نخوابه تازگی ها هم دیگه نه از شتر خبریه نه از عاشقی.ببخشیدحتما فردا چند تا پست جدید میزارم بازم ممنون که وبلاگ ما رو با این اشتیاق دنبال می کنید پیروز و پاینده باشید


meslehmah
ساعت11:46---23 تير 1395
سلااااااااااام. بله خب من واقعا دختر با ذوق و شوقی هستم خخخخخخ.
تشکر لازم نی. جبران میکنی دادا
پاسخ:سلام،خوبه خوش به حال شوهر آیندتون و خانوادتون به داشتن همچین دختر پر ذوق وشوقی.ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشید


meslehmah
ساعت23:42---22 تير 1395
سلاااااااااااااااااااااااااااا م

چیه خو فقط میخواستم سلام کنم.
راستی پایدار باشی. پست جدید هم بزار دادا سامی. حوصلم سر رفت
پاسخ:سلام،ممنون از لطفتون،حتما طی همین یک روز دو روز میزارم،مرسی که با این اشتیاق وبلاگ ما رو دنبال می کنید موفق باشید


رقیه
ساعت19:32---17 تير 1395
وبت خیل خوووووووووبه
پاسخ:سلام،مرســـی


M@RY@M
ساعت13:41---28 خرداد 1395
سلام این جملتون واقعا لایک داره:ادم هزاران متر زیر خط فقر باشه ولی یک میلیمتر زیر خط فهم عشق نباشه
پاسخ:سلام.مرســـی.اینو هم موقعی که خیلی دلم از عشقم پر بود گفتم.ممنون از نظرتون


لادن
ساعت17:03---26 خرداد 1395
بسیار زیبا
پاسخ:سلام ممنون


zahra
ساعت7:26---25 ارديبهشت 1395
خدای من.... عالی بود.
پاسخ: سلام مرسی نظر لطفتونه خوشحال می شیم دوم شهریور به وب یک سری بزنید و در شادی مجازی ما شرکت کنید


ملکه یخی
ساعت13:58---16 ارديبهشت 1395
خیلی عالی
تولدشون پیشاپیش مبارک
عشقتون پایدار
پاسخ:سلام.مرســـی منتظر تون هستیم دوم شهریور حتما بیاین خوشحال می شیم.ممنون


علی جون
ساعت22:26---11 ارديبهشت 1395
سلام خیلی ممنون بابت نظرتون شعر است دیگه با اهنگ قافیاش درس میشه
پاسخ:با سلام خدمت شما دوست گرامی.خواهش می کنم براتون ارزوی موفقیت می کنم موفق باشید


L...
ساعت22:06---10 ارديبهشت 1395

چشم حتما میام من.انشالله عشقتون همیشه همین طوری پاینده باشه و روز به روز بیشتر بشه


پاسخ:سلام ممنون من و همسرم منتظر حضورتون هستیم.ممنون از دعای زیباتون ایشالا شما هم در تمام مراحل زندگی موفق و سر بلند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, | 14:11 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت