مـــــــی خوامـــــــــــــــــــــــ اگهــــــــــــــــــــــ نشـــــــــــــــــــــــــــــــد

 

 

 

مـــــــی خوامــــــــــــــــــــ اگهــــــــــــــــــــ نشــــــــــــــــــــــــــد

 می خوام اگه سهم من نشدی خداوند جون مرا بگیرد و اگر خواست که بار دیگر مرا به این دنیا باز گرداند ازش می خواهم که ایندفعه مرا انسان قرارندهد و مرا اشیا خلق کند چون میدانم که باز هم به تو نخواهم رسید تا دستانت را بگیرم دنیای من.

 وقتی تو نباشی دنیا را می خواهم چکار اصلا وقتی که تو دنیای منی دیگه از کدوم دنیا داری صحبت می کنی؟

 

  دوست دارم خداوند مرا مداد تو خلق کند تا تو دستت را حلقه کنی به دور من

   (بزار به جایه روزایی که باید دستانت را به دور من حلقه می کردی و بوسه های عاشقانه برپیشانیم میزدی)

  

 یا که مرا کیف خلق کند تا هرروز مسیری را همراه با توطی کنم

 (بزار به جایه قدمهایی که باید تو خیابون دو نفری با هم میزدیم)

    دوست دارم مرا کیف خلق کند تا حداقل نزارم یکی از سنگینی های زندگی را خیلی حس کنی(سنگینی کتاب)

   (بزار به جای روزایی که باید در تمام طول زندگی کنارت بودم  تا همه مشکلاتو حل می کردم و برات آرامش و آسایش فراهم می کردم)

 

    دوست دارم مرا تلویزیون خلق کند تا تو مرا و من توروصبح تا شب تماشایت کنم

  (بزار به جای روزایی که قرار بود بهترین سکانس های زندگی من باشی)

 

     دوست دارم مرا بخاری خلق کند تا نزارم هیچ وقت سرما را حس کنی و همیشه گرمای مرا حس کنی

  (بزار به جای روزهایی که باید در اغوش می گرفتیم همدیگرو تا گرمای اغوش یکدیگر را حس می کردیم)

    

 دوست دارم مرا بالشتت خلق کند تا که هر شب تو رو بتونم ببینم به هر بهانه ای (خوابیدن یا استراحت)وصورتت را حس کنم.

  (بزار به جایه شبایی که باید پیشت می بودم و شبه مونو روز می کردیم)

  

 دوست دارم مرا پیراهن خلق کند تا تو مرا به تن کنی تا که ارامش تنت را حس کنم

    (یک روزی قرار بود خودم برایت پیراهن بگیرم و به تنت کنم اشکال ندارد حالا که نشد پیراهن تنت کنم خودم می شم پیراهنت مرا بپوش!!!

   

 دوست دارم مرا صندلی غذا خوری تو خلق کند و تو همیشه بر بلندی بشینی چون تو اصلا زمینی نیستی تو یک فرشته اسمانی هستی پس اگر خداوند مرا دوباره به این جهان باز نگرداند به عنوان اشیا تو اسمونا منتظرت می مونم فرشته زیبای من

  (اینم بزار به جایه هر روز که صبح می شد و مرا باید به دورمیزصبحانه فرا می خواندی)

   

  دوستـــــــــــــــــــــــــــ دارمــــــــــــــــــــــــــ، نهــــــــــــــــــــــ دیگردوست ندارم از دوست داشتن هایی که هیچ وقت داشتن نمی شن

 

و این مطلبوبا یک شعرفعلا به پایان میرسم فعلا از دوست داشتن هایم همین قدردر ذهنم بود

 

 

  می نویسم با چشم خیسم                   حرفامودونه به دونه

 

 

 

 

شاید یک روزی اونا رودرک کردی                              

 

 

 

 

 

                                  شاید فهمیدی چی کشیده این عاشق دیوونه

 

 

 

 

 گریه کردم تا بدونی                                 شاید احساسمو بخونی

 

 

 

 

این پست ادامه دارد.............................................



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت16:56---27 تير 1395
vghn harf nadare...
kheyliiiiiiii ba ehsas neveshti...
be eshghet hasoodim shod...
kash yeki inghadr mano doos dasht...

پاسخ:سلام،مرسی،شما لطف دارید،اره یک روز عاشق این پستم بودم اما الان.....نه.نـــــه دیــــگه حسودیتون نشه چون حسی به نام عشق دیگه در بین ما وجود نداره و فقط و فقط تنفره،ببخشید که شما رو هم ناراحت کردم،ایشالا یکی پیدا می شه حّس دوست داشتنش بیشتر از منه و در کنارهم سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی می کنید توکلتون به خدا باشه،ممنون که وقت ارزشمندتونو گذاشتید و این پستو کامل خوندید براتون بهترینها رو آرزو می کنم شاد و موفق و سلامت باشید


mehrshad
ساعت6:46---12 تير 1395
دادا مخاطب نوشته هات کی بوده؟؟
خیلی احساسین
پاسخ:سلام مخاطب نوشته هام عشقم هستش.ممنون از لطفتون.و ممنون که سر زدید موفق باشید


N€G@R
ساعت9:26---23 خرداد 1395
هعععی حرف دلم بود
پاسخ: سلام.معلومه شما هم مثل من عشقتونو خیلی دوست دارید که همچنین حسی دارید


zahra
ساعت7:32---25 ارديبهشت 1395

کارت درسته آقاسامان. گشتم غلط پیداکنم نبود...آفرین..
پاسخ:سلام ممنون زهرا خانوم خوشحال شدم که به وب من و عشقم سرزدید بازم سر بزنید خوشحال می شیم نظرتونو بدونیم موفق باشید



ملکه یخی
ساعت13:59---16 ارديبهشت 1395
لایک
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, | 14:11 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت