هوا دو نفرســــــت تو نیستــی پیـــش مـــن

             آپلود عکس

   قبــل از اینــــکه بهت بگــم خداحافــــظ گـــفتم برایم اهنگــــی با موضوع باران بفرست تا زمانــــی که باران باریـــد از خانه بزنم بیــرون و با اهنــگی که تو دوستش داری زیر باران قدم بزنم و تو را اینگونه کنـــار خـــودم مجســــم و حست کنــــم.

 

جالب است از روزی که تو رفتی هم هوای شهــــرم بارانـــی شد و هم هــوای دلــم از نبودنت ، انگار باران می خواهد تو رو هر روز بخاطرم بیاورد تا از یادم نروی ولی نمـــی دانــد یاد تو را ، حتی الــزایــمر هم نمــی تواند از قلبم بیرون کنــد.

انـگــار باران می خواهـــد مرا هر روز بکشاند بیرون و باتــو و اهنگ تو،خیالـــی قدم بـــزنــم ولی نمــی دانــد که تو نگــران من می شوی که مبادا سرمــا بــخورم و مریض شــــوم.

 

نمی دانم چه مدت و چقدر این فاصلــــه هــا و دلتنگی ها  ادامه داره و کـــی تموم می شــــه. تا یک قـــدم زدن دونفـــره زیر بارون رو با هم تجـــربه کنیم

 

 

ولی امیدوارم اندازه یک پلک باز و بسته کردن باشه البته اگه ته این داستان عشق واقعی ما به تو ختم می شه در غیر این صورت امیدوارم پلکامو ببندمو و دیگه باز نشــــــــه

 

آپلود عکس   

 



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت22:18---1 شهريور 1395
بارون رو دوست دارین مثه من؟
اینم وبلاگ دیگمه ...دختر بارونی...احساسات بارونی...پاییز...خب اینم ادرسش اگه دوست داشتین لینک کنید وبه منم بگین تو این وبم هم لینکتون کنم...
پاسخ:سلام،بله بارونو دوستش دارم البته نه به اندازه سابق حتما می تونید درک کنید که یک عاشق وقتی عاشق حسش نسبت به بارون چیه و وقتی شکست می خوره و تنها می شه حسش چیه نسبت به این نعمت الهی،ممنون که وبلاگ مارو قابل دونستید و درجمع دیگر دوستان وبلاگیتون وبلگ ما رو هم در وبلاگتون لینک کردید شما هم لینک شدید ممنون از حضورتون خوشحال می شیم بازم سر بزنید براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سربلند باشبد


salel
ساعت16:03---2 مرداد 1395
salam weblaget ziba bod.khoshhal misham b manam sar bzani......
پاسخ:سلام،مرسی این نظر لطف شماست،حتما در اولین فرصت این کارو می کنم،براتون بهترینها رو آرزو می کنم پیروز و سر بلند باشید.


M@RY@M
ساعت13:43---28 خرداد 1395


لادن
ساعت17:02---26 خرداد 1395




♣♣Хамид♣♣
ساعت15:47---20 خرداد 1395
وبتون خیلی زیباست

موفق باشید
پاسخ:ممنون وب شما هم عالیه خوشحال شدم از اینکه نظراتتونو به من گفتید موفق باشید


Floria
ساعت15:45---25 ارديبهشت 1395
لایک
پاسخ:سلام ممنون از اینکه به به وبلاگ من و عشقم سرزدید پیروز و سربلند باشید


عشقت
ساعت7:33---25 ارديبهشت 1395

نگو عزیزم خدانکنه
پاسخ: حقیقت را باید گفت چشم ها را نمی توان جور دیگر شست عزیزم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, | 1:57 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت