شهید محسن حججی((اسطوره ی زندگی من))

نتیجه تصویری برای گل متحرک زندگی نامه ی اسطوره ی مننتیجه تصویری برای گل متحرک

حُججی متولد سال ۱۳۷۱ در نجف آباد اصفهان است. وی در زمینهٔ ترویج و تبلیغ کتاب

از اعضای فعّال مؤسسهاحمد کاظمی بود و به فعالیت‌های خیریه و نیکوکارانه و کمک به

محرومیت‌زدایی در مناطق فقیر ایران می‌پرداخت.اطرافیان وی می‌گویند که وی نحوه از

دنیا رفتنش را پیش بینی و آرزو کرده بود «جوری شهید شود که هم مثل امام حسین

(ع) باشد و هم مثل مادرش، فاطمه زهرا (س) وی پس از استخدام در سپاه عصرها

در کتابفروشی کار کرده و درآمد حاصل از آن را در اردوهای جهادی برای فقرزدایی

خرج می‌کرد. حُجَجی در هنگام مرگ، فرزندی دو ساله داشت.محسن حججی دانش‌آموخته

 مرکز آموزش علمی کاربردی علویجه در رشته تکنولوژی کنترل ورودی سال ۸۷ بود.

 وی همچنین از خادمینِ راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران جنگ ایران و عراق بود.

نتیجه تصویری برای گل متحرک چگونگی اسارتنتیجه تصویری برای گل متحرک

مدافع حرم محسن حججی از شهرستان نجف آباد در دفاع از حریم اهل‌بیت، اسلام حقیقی و

تامین امنیت ملی کشورمان، بدست تروریستها در سوریه به شهادت رسید. وی در عملیاتی

که نزدیک مرز سوریه با عراق صورت گرفت به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد.

داعش تصاویری از به شهادت رساندن این رزمنده ایرانی را منتشر کرده است. شهید

مدافع حرم «محسن حججی» یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف و یکی از

نیروهای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود. از این شهید بزرگوار یک فرزند ۲ساله

به یادگار مانده است. لشکر ۸ تاکنون ۱۰ شهید را در راه تامین امنیت کشور با عنوان

مدافع حرم در سوریه تقدیم کرده است. 

نتیجه تصویری برای گل متحرک پیام مدیر وبلاگ نتیجه تصویری برای گل متحرک

سلام بر طو ای شیر مرد سلام بر طو ای محضر شجاعت و دلاوری،دل یک ملت رو به درد

آورد شنیدن خبر شهادتت، شنیدن خبر عاشورای دیگر، یک عصر دیگر را رغم زدی مرد

شجاع کشور من، این روزها جایی نیست که حرف از طو نزنن چه کردی با دل ما

مطمن باش انتقام خونت رو می گیریم هیچگاه فکر نمی کردم روزی اسطوره ی من از

دهه هفتاد باشد نماد چه هستی عزیز برادر چگونه تو رو توصیف کنم؟طو رو با ط

می نویسم تا با همه فرق کنی،در این دنیایی که همه به دنبال هوس هایخود هستند

((شهوت،پول،شهرت)) طو خوب به هوس خود رسیدی هوس شهادت هوس دیدار روی

امام مظلوممان امام حسین ((ع)) دلم خیلی گرفته اسطوره ی زندگی من کاش من هم کنار

طو بودم راستی سفارش ما رو هم بکن به اون بالا بالاها

   

                            نتیجه تصویری برای شهید متحرک


 

محرم الحرام تسليت
محرم الحرام تسليت


نظرات شما عزیزان:

زهرا بانو
ساعت12:15---12 شهريور 1396
سلااام ممنون بخاطر بازدیدتون از وبم
واقعا وب زیبایی دارین مطالبش حرف نداره
موفق باشین
پاسخ:سلام،خواهش می کنم منم ممنونم بخاطر بازدیدتون،نظر لطفتونه چشماتون زیبا می بینه،مرسی بابت کامنت دلگرم کنندتون براتون بهترین آرزوها رو دارم پایدار و سربلند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:شهید محسن حججی,اسطوره ی زندگی من,زندگی نامه ی شهید محسن حججی,چگونگی اسارت محسن حججی, | 2:46 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت