هـــــرگــــز مــــرا قـضــــاوت نکنـید

 روزها می گذرند و من به سمت آینده قدم بر میدارم خاطرات گذشته رو دوست ندارم ولی

مغزم کول بار پوسیده اش را زمین نگذاشته و با خود همچنان حمل می کند خاطراتی که

هنوز انگار نیمه جانن و رهایم نمی کنند کاش زمان را می توانستم به عقب برگردانم دلم

آتش می گرفت از دست قضاوت های نا به جا،مثل کاغذ در آتش دلهای بعضی ها  سیاه

می شدم و کامل می سوختم ولی حتی سعی نکردم کاغذی رو به سمت سیاهی بکشانم

هرگز ، رسم خیانت رو هرگز نیاموخته ام پس هرگز مرا قضاوت نکنید گاهی درد بعضی از

قضاوت ها از درد صد تا دل شکستن بدتر است((سامان))

شاید آخرین دل نوشته من بود شایدم نه ولی دیگر بس است طاقت نوشتن ندارد دلم

از این پس با بخش های جدید و بروز رسانی های جدید در خدمتتان هستیم 

لطفا اگر دل نوشته ای را کپی می کنید منبع آن را ذکر کنید با تشکر مدیر سایت 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1396برچسب:, | 21:14 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت