سلام دوستان گلم بله همینطور که از عکس پست  پیداست وبلاگ تعطیل می شود ولی تا

اطلاع ثانوی، این پستو گذاشتم چون تا دو روز دیگه نتم تموم می شه و به احتمال زیاد

شارژش نمی کنم الان دغدغم اینه که بین دو راهی گیر کردم من امسال به دلیل اینکه میرفتم

سرکار نتونستم واسه ی کنکور امسال درست و حسابی بخونم ولی با یاری خدا و دعای شما

دوستان عزیزم در کنکور قبول شدم ولی با رتبه بالا، حالا هم منتظر نتایجم اگه دانشگاه های

دولتی که زدم قبول نشم باید برم سربازی چیزی که من بدم میاد ازش،  دوسال از بهترین

سال های عمرمو باید هدر بدم دوسال از زندگی باید عقب بیوفتم بخاطر چی؟ بخاطر کی؟

می گن بخاطر کشورت،آخه کدوم کشور چرا وقتی کشور به فکر رفاه ما جوون ها نیست

ما به فکر امنیتش باشیم نمی دونم واقعا موندم برام بازم دعا کنید که نیازمند دعای های

شما هستم اگرم رفتم سربازی که تا دوسال این وب تعطیله خوبی بدی دیدین حلال کنید منو

دلم براتون تنگ می شه مواظب خودتون باشید یا علی خدانگهدارنتیجه تصویری برای خدانگهدار



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت9:43---12 بهمن 1396
سلام خوبین ؟ لطفا از خودتون یه خبر بهم بدین هرچی میام لوکس نیستین نگرانم الا واقعا رفتین سربازی؟ راستی از عشقتون چه خبر امیدوارم حالش خوب باشه . و عشق شما پایدار راستی یه سری خبر جدید دارم که شاید از شنیدنش تعجب کنین
پاسخ:سلام خوبم ممنونم شما خو بین؟ می شه خودتونو معرفی کنید یک حدس هایی میزنم ولی مطمن نیستم،لوکس با این اکانت نمیام با یک اکانت دیگه هر ازگاهی میام واسه تبلیغ وب و کانال تلگراممون زیاد وب نمیام، چند وقت دیگه میرم سربازی چطور؟ خیلی خوبه وقتی کنار همیم عالی هستیم ممنونم از لطفتون، خبر؟!! از کی ؟!!


علیرضا
ساعت15:35---27 شهريور 1396
خسته نباشی
این شتریه که جلو در خونه نه همه ولی اکثریت میخوابه
ایشالا میری یه دانشگاه خوب چهار سال میندازیش عقب
پاسخ:سلام سلامت باشین، بله شـــتریه که خوابیده تو راه حل بلند کردنشم خخخ ممنونم دوست عزیز مرسی از بازدید و نظر زیباتون براتون بهترینها رو آرزومندم یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, | 1:37 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت