نتیجه تصویری برای متن جدا کننده

 

با عرض سلام و خسته نباشید به همه ی دوستانم به زودی دکلمه های مذهبی  و آثار منو

می تونید از این پست دانلود کنید منتظر نظرات خوبتون هستم  به دلیل ضعف  امکانات

کارت صدای نامناسب  و ضبط با هدفون لطفا با باند قوی یا هنسفری گوش کنید

 منتظرنظرات خوبتون هستم 

 

                           برای دانلود کلیک کنید 

 

                        دانــلود دکـلمـه ی عـاشـورا                                                                                                   

                                                   نتیجه تصویری برای آیکون دانلود

           تصویر مرتبط

              دانلود مداحی آقام آقام آقام حسین                                                                                             

                                            تــــنــظـیــم لـیــزری                              


                                            نتیجه تصویری برای آیکون دانلود

           تصویر مرتبط

              دانلود مداحی آقام آقام آقام حسین                                                                                             

                                          تــــنــظـیــم اکوی تنها                              


                                             نتیجه تصویری برای آیکون دانلود

 

 



نظرات شما عزیزان:

خانومت
ساعت18:51---27 آبان 1396
زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن طـــــــــسامانمــــــــــــو ...

پاسخ:سلام به عشق اول و آخرم مرسی از کامنتت قشنگت که البته به قشنگی خودت نمی رسه منم بی نهایت دوستت دارم عاشقانه بی بهانه صادقانه


خانومت
ساعت18:50---27 آبان 1396
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم ...
پاسخ:سلام بر بانوی عشق خخ ایشالا همیشه لبات بخنده و شاد باشی چون خنده های طو آرزوهای من هستند پس بخند تا آرزوهایم بر آورده بشن طو تنها ملکه ی قلبم هستی و خواهی بود تا قیامت


سایگل
ساعت18:51---22 آبان 1396
وقتی پاییز

نیامده

تو را با برگ هایش برد

می دانستم

از سپیده دمان تا غروب

اگر یک ریز هم باران ببارد

دیگر کسی از این کوچه نخواهد گذشت

دیگر پرنده ای

بر شاخه های بلند آرزو

آواز نخواهد خواند

دیگر نغمه رود

اندوه دلی را نمی شوید

می دانستم

وقتی بروی

زندگی چون شمعی می شود

که قطره قطره

با اشک هایم

خاموش می شود ...


((محمد شیرین زاده)) [گل]

اپمــــــــــــــ [لبخند]
پاسخ: سلام، بسیار متن زیبایی بود مثل سایر کامنت هاتون ممنونم از لطفتون حتما در اولین فرصت از وبتون بازدید می کنم ممنون که اطلاع رسانی کردید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 مهر 1391برچسب:, | 11:33 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت