تــــقدیم به همسر گلــــــــم 

وقتی نیستی شبها بی قرار و یک دیووونه می شم حس می کنم تو شهر خودم یک غریبه ام

یک غریبه بی کس وقتی نیستی حس اون بچه یتیمی رو دارم که سالهاست مادرش از دوره

 

                              وقتی نیستی روز و شب داغونم

                           حالا که تو نیستی به یاد کی بخونم

                              وقتی نیستی شب و روز دلتنگم

                        حالا که تو نیستی دلمو با لالایی کی بخوابونم؟

 

                  Related image

 

                     وقتی نیستی حس می کنم یک چیزی کمه

                     حالا که تو نیستی تو دلم یک دنیا غمه

                       وقتی نیستی مثل دیووونه ها می شم

                  حالا که تو نیستی شبها به یاد کی بیدار بمونم؟

 

                  Related image

 

                     وقتی نیستی دلم پر می کشه سمت تنهایی

                     حالا که تو نیستی حداقل بگو کی میایی

                            وقتی نیستی اطرافم پر آدمه

                   ولی دلم می گه جای یک نفر خیلی کمه

 

                  Related image

 

                             وقتی نیستی دلم خیلی می گیره

                            انگاری حس و دلم یک جایی گیره

                            وقتی نیستی بی هوا هواییت می شم

                          حالا که تو نیستی کبوتر بام کی بشم؟

 

                  Related image

 

                                وقتی نیستی قلبم درگیره

                حالا که تو نیستی عکسهای تنهاییشو واست می گیره

                           حالا که نیستی با یادتم زنده ام

                     زودتر برگرد پیشم که خیلی در مونده ام

 

               Image result for ‫متن جداکننده‬‎

 

 دانلود دکلمه وقتی نیستی با صدای خودم

                                          Image result for ‫دانلود متحرک‬‎

 



نظرات شما عزیزان:

ولهان
ساعت15:26---17 فروردين 1399
اسمش... ✌آدم✌....است

اما تو ✘ باور نکن✘

گاهی↯↯ کاری↯↯ می کند که از پس هیچ✘ گرگی✘ بر نمی آید...!
پاسخ:سلام واقعا همینطور درود ممنونم از کامنت زیباتون


z.s
ساعت10:26---3 بهمن 1397
خیلی عالی
پاسخ:سلام ممنونم از کامنتتون در پناه حق


Milad
ساعت19:29---13 شهريور 1397
عالی موفق باشی همیشه
پاسخ:سلام ممنونم از دید زیباتون شما هم همینطور براتون بهترین ها رو ارزو مندم یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 17 مهر 1396برچسب:دکلمه وقتی نیستی ,سامان تنها, | 6:43 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت