زمستــــــــون ((کاور کار افشین مقدم))

 

                           خواننده و تنظیم : سامان تنهــــا

 

                                             کاورینگ : افشین مقدم

 

                                             پیانو : فریبرز لاچینی

 

           به دلیل کمبود امکانات در ضبط لطفا با هنسفری یا باند قوی گوش نمایید سپاس

 

     Related image

                                        زمستون

                                      تن عريون باغچه چون بيابون 
                                     درختا با پاهای برهنه زير بارون 
                                       نميدونی تو که عاشق نبودی 
                                      چه سخته مرگ گل برای گلدون 
                                  گل و گلدون چه شبها نشستن بی بهانه 
                                     واسه هم قصه گفتن عاشقانه 
                                           چه تلخه چه تلخه 
                                       بايد تنها بمونه قلب گلدون 
                                           مثل من که بی تو 
                                      نشستم زير بارون زمستون 

                                      زمستون 

                                    برای تو قشنگه پشت شيشه 
                                   بهاره زمستونها برای تو هميشه 
                                    تو مثل من زمستونی نداری 
                                    که باشه لحظه چشم انتظاری 
                                        گلدون خالي نديدي 
                                         نشسته زير بارون 
                                     گلای کاغذی داری تو گلدون 
                                         تو عاشق نبودی 
                                     ببينی تلخه روزهای جدايی 
                                      چه سخته چه سخته 
                                  بشينم بی تو با چشمای گريون

 

    Image result for ‫متن جداکننده‬‎

 
 
                             دانــلود آهنگ زمستون
 
 
                                        Related image
 
 
                  دانلود کاوراشتباه بود یوسف زمانی با صدای خودم صدای خالیمه
 
 
                                       Related image
 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت10:04---14 مرداد 1397
سلام خوبید؟وب تون خیلی جالبه موفق باشید
پاسخ:سلام مرسی نظر لطفتونه دوستان خوب باشن ما هر چقدرم بد باشیم خوب می شیم ممنونم از بازدیدتون و دید مثبتتون به وب ما کاش ادرس وبتونو میزاشتید تا جبران می کردم ببخشید که جواب کامنتتونو دیر دادم بخاطر خدمت سربازیمه مواظب خودتون باشید خوش و خرم باشید در همه ثانیه های زندگیتون


زهـرآ خآنــــــوم
ساعت20:14---17 بهمن 1396
و تو

آن شعر محالی که هنوز

با دو صد دلهره در حسرت آغاز توام

چشم بگشای و مرا باز صدا کن

" ای عشق"

که من از لهجه ی چشمان تو

شاعر بشوم

و تو را سطر به سطر

و تو را بیت به بیت

و تو را عشق به عشق ...

شاید این بار تو را پیش تو

با مرگ خود آغاز کنم ...


"حمید مصدق"


پاسخ:بسیار زیبا بود ممنونم از کامنت های زیباتون


زهـرآ خآنــــــوم
ساعت20:13---17 بهمن 1396


از چمدانت بیش از خودت گلایه دارم

آنقدر بزرگ بود

که همه روز های خوبم را بردی

آنقدر کوچک بود

که همه خاطراتت را جا گذاشتی...



"پدرام مسافری"
پاسخ:زیبا بود ممنونم


زهـرآ خآنــــــوم
ساعت20:12---17 بهمن 1396
از چشم هایت افتاده ام

از دهانت افتاده ام

یادت بماند

آن دلبستگی غمگین گیاه و درخت را

حالا که برگ زردی شده ام

و بر پاهایت افتاده ام.



"فرنگیس شنتیا"

(از مجموعه: اوی من)



پاسخ:مثل همیشه زیبا و دلنشین بود مرسی


زهـرآ خآنــــــوم
ساعت20:11---17 بهمن 1396


همچون نسیمِ صبح
لرزان و بی قرار وزیدم به سوی تو
اما تو هیچ بودی و دیدم هنوز هم
در سینه هیچ نیست

بجز آرزوی تو...



"فروغ فرخزاد"

(9 ژوئن 1957 – مونیخ)



پاسخ:واقعا زیبا بود فروخ فرخزاد همیشه نشون داده قلم دلش خیلی زیبا می نویسه البته به بقیه نویسندگان یک وقت بر نخوره خخ ممنونم از کامنت زیباتون زندگیتون پر از شادی ایام به کامتون یا علی


زهـرآ خآنــــــوم
ساعت18:59---17 بهمن 1396
شانه‌های تو ...

همچو صخره‌های سخت و پر غرور

موج گیسوان من در این نشیب

سینه می‌کشد چو آبشار نور



شانه‌های تو...

در خروش آفتاب داغ پرشکوه

زیر دانه‌های گرم و رو‌شن عرق

برق می‌زند چو قله‌های کوه



شانه‌های تو ...

قبله‌گاه دیدگان پرنیاز من

شانه‌های تو،

مُهر سنگی نماز من!



"فروغ فرخزاد
پاسخ:سلام بسیار ممنونم بابت کامنت بسیار زیباتون امیدوارم تو زندگی همه ی انسانها همچنین تکیه گاه های محکمی باشه براتون آرزوی موفقیت و سر بلندی می کنم شاد و پیروز باشید


نازی
ساعت15:15---15 بهمن 1396
سلام..خیلی خوشحال شدم به وب من سر زدی ..اخه کسی به وبم نمیاد...یه دنیا ممنون نظر قشنگتو گفتی...
پاسخ:سلام خواهش می کنم وبتون مطالب قشنگی داره وارزش وقت گذاشتن داشت امیدوارم همین روند و ادامه بدید با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما و وبتون،شاد و پیروز باشید


نازی
ساعت21:35---13 بهمن 1396
وبت عالیه موفق باشی
پاسخ:با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما، ممنونم نظر لطفتونه، از انرژی مثبتی که به وبلاگ ما میدین نهایت سپاس و تشکر و دارم امیدوارم هر جا که هستید پیروز و سربلند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, | 10:2 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت