عکس نوشته برای تبریک تولد اسم سامان - تــــــــوپ تـــــــــاپ

سلام به دوستان عزیزم بالاخره دوری من از وب و شما دوستان عزیزم به پایان رسید و یه فصل

دیگه از زندگیم که دوساله بود به نام سربازی به پایان رسید و حالا در کنار شما هستم با کلی

برنامه جدید و دکلمه جدید عزیزانی هم که گفتن رمان شیدا و مقتول نیمه جان 3 کی انتشار

می شه خدمتشون عرض کنم من تازه خدمتم تموم شده الانم سرکارم و یه سری مسایلی

پیش اومده که درگیر اونام ایشالا به زودی این رمانم فصل 3 اون انتشار پیدا می کنه و اطلاعیه

انتشارشم مثل همیشه تو درباره وبلاگ میزارم کسایی هم که می خوان زودتر اطلاع پیدا کنن

درخبرنامه ما عضو بشن با تشکر از دوستانی که همیشه با نظرهای گرمشون و لطف

بی اندازشون ما رو همراهی کردن

 

مدیریت سایت سامان تنها 



نظرات شما عزیزان:

دختری از دیار زیبا رویان
ساعت0:26---29 تير 1399
سلام خوبین؟چه وب زیبایی دارین ادم از این همه زیبایی و سلیقه حیرت زده می شه قلمتونم زیبا می نویسه راستش تو کامنت ها خوندم رل دارین خیلی دوست داشتم رلی مثل شما داشته باشم ولی خب نمی شه فقط به عشقتون حسودیم می شه براتون ارزوی موفقیت می کنم
پاسخ:سلام مرسی نظر لطفتونه.....مرسی از تمجدیدتون حسودی نداره دلتون پاک باشه مثل من زیاده حتما به نیمه گمشدتون میرسین منم براتون بهترینها رو از خدا طلب می کنم یا علی


سارا خانوم
ساعت1:30---23 تير 1399
سلام عکستون ورداشتین؟؟؟
رل نمیزنین؟؟
منم دختری هستم از دیار خراسان 21 سالمه و دانشجو هستم از وبتون و خودتون خوشم اومده خوشحال می شم با هم حرف بزنیم و بیشتر با هم اشنا بشیم اگه مایل باشین
اگر مایل بودید بگین تو کامنت بعدی ایدی اینستامو براتون بزارم
پاسخ:سلام بله برداشتم به دلایلی که بماند....نه ممنونم از پیشنهادتون خودم الان داخل رابطه ای هستم که یه تارموی گندیدشو به هیچ دختری نمیدم البته ببخشید ها با اینکه شما از دیار خراسان هستین ولی عشقم دوره بازم دوستش دارم و نمی تونم به ثانیه هم به کسی دیگه ای فکر کنم......ممنونم از بازدید تون براتون ارزوی خوشبختی رو دارم یا علی


امیر
ساعت21:35---10 ارديبهشت 1399
خیلی عالیه ممنون از شما
پاسخ:سلام خواهش می کنم مرسی از یازدیدتون در پناه حق شاد و موید باشین


شقایق
ساعت0:43---3 ارديبهشت 1399
سلام خوبی؟؟وبت عالیه

رل داری؟؟
پاسخ:سلام .... مرسی از نظر لطفتون.....رلم ندارم و رلم نمیزنم...ممنون می شم دیگه از کاربرهای دیگه از این پیشنهاد ها ندن موفق باشین یا علی


میلاد
ساعت1:31---31 فروردين 1399
سلام وبتون عالیییییییییییییییه فقط همین مخصوصا موزیکش بخش های جدیدشم عالیه راستی چجوری می شه تولدمو تو وبلاگتون بگیرین؟
پاسخ:سلام ممنونم از نظر زیباتون لطف دارن کاربرها این روزها به وبلاگم......برای گرفتن تولدتون باید در بخش عضویت سریع عضو شید بعد بقیه کارها رو بهتون می گم یه سری مشخصات می خواد بفرستین هر وقت عضو شدید بگین یا علی


سیمین
ساعت0:08---25 فروردين 1399
وااااااااااااااای اقااااااااااااااااااسامااااااا ااااااااان بالاخررررررررررررره برگشتیننننننن باورم نمی شه خدمت تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار همین دیروز بود پست کرده بودین هاااااااا هی چه زود می گذره عمر انسان منتظر دل نوشته ها و دکلمه ها ی جدیدتون هستم موفق باشین
پاسخ:سلام شما؟؟؟؟ من شما رو می شناسم؟؟؟بله بالاخر دوسال با همه خوبی و بدیش تموم شد....اره برای شما همین دیروز بود خخخ برای من یه عمر گذشت....خیلی ممنون که اینقدر مشتاق نشون میدین برای کارهای جدید ایشالا در اسرع وقت حتما رسیدگی می شه ممنونم از کامنتتون ولطفتون پیروز و سر بلند باشین یا علی


mina
ساعت13:29---19 فروردين 1399
سلام بر آقا سامان گل و خوش تیپ خوب هستین؟چه خبرا؟می بینم که بعد از چند وقت به عرصه برگشتین تبریک می گم امیدوارم مثل قبلا حضورتون پر رنگ و پر قدرت باشه راستش دلم واسه قلمتون تنگ شده بود آخه تک تک دل نوشته هاتون حرف های دل منه و واقعا زیبا بیان می کنید؟ببخشید که سوال شخصی می پرسم آخر به عشقتون رسیدید؟؟امیدوارم مثل همیشه موفق باشین منتظر کارهای جدیتون هستم رمانم می نوشتین من خبر نداشتم خخ یا علی
پاسخ:سلام و درود بر شما دوست عزیز.....ممنونم مرسی از نظر لطفتون شما خوبین؟خبری جز سلامتی نیست....من شما رو می شناسم؟؟خب اره خدمت تموم شد و نتم برقرار شد و دوباره اومدم....وای ممنونم از این همه نظر مثبت راستش خودمم دلم واسه نوشتن تنگ شده...مشخص نیست هنوز رسیدن و نرسیدنم....کار جدید فعلا قهوه تلخ تو راهه و فصل سه شیدا مو مقتول نیمه جان قراره نوشته بشه و فصل 1 و 2 هم قراره تبدیل به کتاب صوتی بشه با همکاری یه نفر به زودی هم منتشر می شه مثل همیشه خواهشمندم ما رو دنبال کنید خب گفتم اینم تجربه کنم رمان نویسی رو دوست دارم چون تو دوران دبستان و راهنمایی یادم میاد همه انشا 20 بود بهترین انشا ها رو من می نوشتم خخخخخ ممنونم بازم از وقتی که گداشتید و نظرات مثبتتون شاد و پاینده با شین یا حق


سمانه
ساعت22:59---18 فروردين 1399
سلام آقا سامان خوبین؟خیلی خوشحالم برگشتین بالاخره خدمت مقدس تموم شد؟واقعا باید اکت یک هنرمند و داشته باشی تا هنر مند بشی درود بر این زیبایی و هنر راستی من بی صبرانه منتظر رمان شیدا فصل 3 هستم باید جذاب باشه....اهنگ وبتونم زیباست درود بر این سلیقه مواظب خودتون باشین یا علی
پاسخ:سلام ممنونم شما خوبین؟من شما رو می شناسم؟؟مرسی اره تموم شد خداروشکر با هر سختی بود تموم شد......خخخخ نه بابا هنوز زوده من خودمو یک هنرمند بدونم این نظر لطف شماست....رمان همینطور که گفتم باید سر فرصت بشینم افکارم متمرکز کنم رو داستان بنویسم الان درگیری فکری زیاد دارم واقعا شرمنده شما و دیگر دوستانی هستم که پیگیر هستن....ممنونم از این همه نظر مثب واقعا خوشحال شدم از کامنت پر انرژیتون مرسی همیچنین شما پیروز و سربلند باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1399برچسب:, | 2:45 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت