gfgf



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت23:50---5 اسفند 1395
سلام فاطمه خانم.تولدتون مبارک

پاسخ:سلام ممنونم بخاطر حضور گرمتون و پیام تبریکتون براتون عمری طولانی و پر از شادی رو آرزومندم


ساعت14:27---5 اسفند 1395
سلام عزیزم تولدت مبارک ايشالله 100000سال شاد و موفق و سلامت زير سايه مامان بابای گلت زندگی کنی و هرروز پيشرفت کنی و توی خوشبختی غرق بشی ب اونیکه ميخاى برسی
پاسخ:سلام ممنونم بخاطر همه ی آرزوهای زیبا و قشنگتون امیدوارم شما هم همیشه موفق وشاد باشید براتون آرزوی عمری طولانی رو دارم پاینده و زنده باشید


L
ساعت12:58---5 اسفند 1395
تولدت مبارک. انشالله به خواسته هات برسی
پاسخ:سلام ممنونم که دعوت منو قبول کردید از دیدن کامنتتون بسیار خوشحال شدم ایشالا شما هم به خواسته هاتون برسید براتون عمری طولانی رو آرزو مندم


گمشده
ساعت9:45---5 اسفند 1395
سلام واقعا نمیدونم چی بگم
واقعا عالی بود
ممنونم بخاطر دعاهای قشنگت ممنونم
نمیدونم چطور جبران کنم
جز شرمندگی چیزی نمیتونم بگم

پاسخ:سلام،خواهش می کنم وظیفم بود خوشحالی تو بهترین جبرانه برای من، دشمنت شرمنده باشه دیگه این حرفو نگو برات عمری طولانی و مسیری پر از خوشبختی رو برات آرزومندم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395برچسب:, | 1:14 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت