***********



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت20:03---4 ارديبهشت 1396

وبت عالیه


پاسخ:سلام ممنون نظر لطفتونه ممنونم که وقت گذاشتید و از وبم بازدید کردید امیدوارم در تمامی مراحل زندگی شاد و موید باشید



سوبارو
ساعت19:23---4 ارديبهشت 1396
تولدت مبارک.ایشالله 120سال عمر با برکت داشته باشی
پاسخ:سلام،مرسی همچنین دوست عزیز برای شما هم عمری طولانی رو آرزومندم ایشالا که هزار سال در کنار خانوادتون پایدار و استوار باشید


دوست
ساعت15:02---4 ارديبهشت 1396
سلام داداشی
تولدت مبارک فرزندم
خوشبخشی سامان
330 ساله شی
پاسخ:سلام،خوبین؟ممنونم همچنین منم برای شما عمر طولانی رو آرزو مندم کاش هم آدرس وبتونو و هم اسمتونو می نوشتید تا جبران می کردم به هر حال ممنونم ازتون پیروز و سربلند باشید


هانا
ساعت14:24---4 ارديبهشت 1396
سلام داداشی تولدت مبارک
پاسخ:سلام،مرسی هانا خانوم ممنونم که یادتون بود خیلی خوشحال شدم کامنت تبریکتتونو نو دیدم امیدوارم بتونم روزی جبران کنم براتون عمری طولانی و تندرستی رو آرزومندم


ریحانه
ساعت12:25---4 ارديبهشت 1396
سلام آقا سامان.تولدتون مبارک!
ساعت12میخواستم تبریک بگم نتم ضعیف بود نشد

پاسخ:سلام، خوبین؟ممنونم فکر نمی کردم یادتون بمونه،اشکال نداره همین که کامنت گذاشتید و یادتون مونده خودش دنیای برام ارزش داره بازم ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم روزی مواظب خودتون باشید براتون آرزوی عمری طولانی و زندگی پر از شادی رو آرزومندم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396برچسب:, | 4:16 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت