......



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت2:13---6 خرداد 1396
یوهو سلام محمد مهدی جان.تولدت پساپس مبارک اقا کوچولو! ان شاالله لبت همیشه خندون باشه.این خان داداشت صدبار گفته چجوری پیام بدما ولی یادم میره الانم تو پشتیبانی آنلاینه.حتما داره با خانمش حرف میزنه.اخه تو وب جوابمو نداد.بزرگ شدی بیشتر هواشو داشته باش.افرین گل پسر

پاسخ:سلام خوبین؟ممنونم بخاطر کامنت زیباتون و از اینکه به فکر بودید متشکرم واقعا، ببخشید متوجه پیامتون نشدم ،براتون بهترین آرزوها رو دارم موفق و سر بلند باشید


داداش امیرسامان جون
ساعت11:35---16 ارديبهشت 1396
باسلام

خوبی سامان جان؟

چه خبر

باآرزوی سلامتی وموفقیت وصحت وسلامتی برای تو خانواده محترمتان وعرض معذرت وپوزش بابت تاخیردرحضورم دروب برای تبریک آنلاین روز تولدبرادرتون.

پایدارباشید وسربلند

روزخوش

فعلا
-

پاسخ:سلام،مرسی شما خوبین داداش امیرم؟سلامتی مرسی بابت کامنت زیبات و لطفت همینکه وقت گذاشتی و اومدی خودش کلی برام ارزشمنده داداش عزیزم برات بهترین آرزوها رو دارم موفق و تندرست باشید داداش گلم


وحیده
ساعت16:41---11 ارديبهشت 1396
سلام برادر شوهر عزیزم
تولدت مبارک
الهی که 120 سال زنده باشی و جشنتو با داداشت بگیریم
برات ارزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگیت دارم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی بابت کامنت قشنگت ایشالا که همینطور می شه،مرسی منم برای عشقم و خانوادش آرزوی موفقیت و تندرستی و عمری طولانی رو می کنم ممنونم عشقم


ولهان
ساعت15:49---11 ارديبهشت 1396
تولد مبارک اقا مهدی انشاالله همیشه شاد وسلامت باشی
پاسخ:سلام مرسی بابت کامنت زیبات دوست عزیزم،امیدوارم بتونم محبتتونو جبران کنم منم براتون آرزوی عمری طولانی و پایداری در مقابل همه ی مشکلاتو دارم پاینده باشید


یلدا
ساعت14:59---11 ارديبهشت 1396

آقا مهدی تولدتون مبارک


پاسخ:سلام مرسی از کامنت تبریکتون،امیدوارم بتونم این محبتتونو جبران کنم براتون آرزوی موفقیت و تندرستی می کنم موفق باشید


یونس
ساعت14:34---11 ارديبهشت 1396
سلام
زندگیتون شاد شاد و بی غم امیدوارم سلامت و تندرست باشین ..و هزار ساله بشین..
پاسخ: سلام مرسی بابت کامنت زیباتون امیدوارم بتونم یک روزی جبران کنم این محبتتونو منم برای شما عمری طولانی و تندرستی رو آرزومندم موفق باشید


مهرسا
ساعت13:44---11 ارديبهشت 1396
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایمان ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .انشاءالله تولد 120 سالگیت آقا کوچولو موید باشی
پاسخ:سلام ،مرسی بابت کامنتتون خیلی زیبا بود،امیدوارم بتونم این محبتتونو جبران کنم منم برای شما عمری طولانی و خوشبختی رو در طول عمرتون آرزو دارم موفق باشید


مهدی
ساعت13:16---11 ارديبهشت 1396
سلام
تولدت مبارک فرشته کوچولو
آرزو میکنم 120 ساله بشی و همیشه سر زدنده باشی
پاسخ:سلام،مرسی مهدی جان که بازم دعوتمو پذیرفتی داداش عزیزم و همچنین ممنونم بابت کامنت بسیار زیبات منم آرزو می کنم که هزار ساله بشی و همیشه تندرست و پایدار باشی امیدوارم بتونم جبران کنم محبتاتو در پناه حق


سپهر
ساعت12:44---11 ارديبهشت 1396
اقا مهدی تولدت مبارک > انشالله حداقل 100 با خوشی و ارامش در کنار عزیزانت زندگی کنی. بوووووووس
پاسخ:سلام آقا سپهر مرسی داداش گلم بابت کامنت زیبات و وقتی که گذاشتی منم برای شما عمری طولانی و آرزوی خوشبختی دارم امیدوارم بتونم یک روزی این محبتتو جبران کنم موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396برچسب:, | 4:34 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت