دلشکستــــه (( 2 ))

tpxe_پوستر_دلشکسته_2.jpg

توضیحات اثر: شعر  این قطعه دارای 22 مصراع است که توسط خودم نوشته شده و این شعر

در واقع در هاله ای ازواقعیت نوشته شده و به طور خلاصه حرف های دلمو در مورد عشق

 تو این قطعه زدمو به طور غیر مستقیم هم به زندگی شخصی خودمم پرداختم

شعر،ویرایش تصویر،میکس و تنظیم و دکلمه این قطعه رو خودم به تنهایی یدک

می کشم و موزیک هم نیز از موسیقیدان بزرگ سکرت گاردن است

و اگر این قطعه مورد استقبال قرار گرفت حتما کار آهنگ سازیشم شروع می کنم

چون این قطعه یک نسخه آزمایشی هست.

این اثر با امکانات بسیار ضعیف ضبط شده هست پس اگر مشکل نویز و تنظیم دیدید

بدونید بخاطر چی بوده این قطعه نیز با هدفون توسط بنده دکلمه شده

فکر کنم برای اولین بار باشه که یک قطعه شعر هم به انگلیسی ترجمه شده و هم موزیک

ویدیو جداگانه فارسی و انگلیسی داشته باشه ،این اولین قطعه اینترنتی هست که از من

پخش می شه و در طی ماه های دیگر هم شعر های دیگری رو که گفتم وهمینطور همراه

با فایل صوتی شعرها رو می تونید تو همین پست مشاهده کنید و تا اردیبهشت سعی می کنم

دو تا ترانه که گفتم رو با آهنگسازی خودم تا اون موقعه به پایان برسونم این دوقطعه

بر خلاف قطعات قبلم غمگین نیست و یک 6 و 8 هست که فکر کنم نظر شما دوستان

عزیزو جلب کنه احتمالا ماه رمضان هم یک آهنگ برای برنامه ماه عسل می خونم

و می فرستم برای برنامه که ببنم چه واکنش هایی در پی داره از همه شما دوستان عزیزم

ممنون که منو همیشه همراهی می کنید دوستتون دارم مواظب خودتون باشید

                                       mdz_به_زودي.gif

                                                       متن شعر

                                  

                                      -------------------------------------

                                      -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                     -------------------------------------

                                 

دانلود فایل صوتی فارسی این اثر   

  x45_94543.gif                                                   

 

دانلود ویدیو موزیک فارسی این اثر   

  x45_94543.gif                                        

دانلود فایل صوتی انگلیسی این اثر   

g960_7.gif                                                     

دانلود ویدیو موزیک انگلیسی این اثر                                                         

g960_7.gif

                                                                                      


نظرات شما عزیزان:

meslehmah
ساعت15:15---26 مهر 1395
پس چرا هنوز اینو نزاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام،ببخشید این روزها خیلی درگیر کار و مشکلاتم هستم و نمی رسم چون یکم دیگه از کارهای میکسش مونده ولی حتما تا فردا میزارم ممنونم که اینقدر پیگیر هستید بازم ازتون عذر می خوام بخاطر بد قولی هام ،پیروز و پاینده باشید


meslehmah
ساعت7:02---16 مهر 1395


meslehmah
ساعت14:24---15 مهر 1395
زود بزارش. فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این یه دستور بود
پاسخ:سلام،چشم سعی می کنم طی همین دو سه روز آینده بزارم اگه درگیر کار و مشکلات نبودم حتما تا الان گذاشته بودم ممنون که اینقدر پیگیر کار من هستید با تشکر براتون بهترینها رو آرزوها رو می کنم شاد و تندرست باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1390برچسب:, | 5:6 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت