تبلیــغ وبــلاگ شمـــا

 

                          ngh9_23.png

 

 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز، وبلاگ ما در جهت گسترش تبلیغات

وبلاگ های شما دوستان عزیزم سعی کرده تا به بهترین شکل و شیوه این کارو انجام بده

ایندفعه نیز در راستای این هدف ما به دنیای اندروید قدم گذاشتیم 

ما در جهت تبلیغ گسترده وبلاگ شما سعی کرده ایم به دنیای نرم ا فزار اندروید

قدم بگذاریم ولیستی از وبلاگ های مختلف در قالب و موضوعات مختلف تهیه کنیم

چنانچه شما قصد دارید وبلاگ شما نیز جزو لیست وبلاگ های نرم افزار ما قرار بگیره

بعد از عضویت در وبلاگ ما خلاصه ای از هدف تاسیس  وبلاگتون و برنامه های آیندتونو

همراه با نام و آدرس وبلاگتون از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید

فرصت آخرین ارسال درخواست تا 15 مهر هست و اطلاع از اتمام نرم افزار ما از طریق

همین پست و همین طور از طریق ارسال خبرنامه برای کسانی که در خبرنامه ما عضو شدن

صورت می گیردهدف از ساخت این نرم افزار آشنایی گسترده وبلاگ نویسان با یکدیگر و

همینطورآشنایی کاربران با وبلاگ ها و وبلاگ نویسان است.

امکانات نسخه اول نرم افزار ما 

دسته بندی وبلاگ ها در موضوعات و قالب های مختلف

توضیحات هر وبلاگ همراه با نمایی از وب مورد نظر

داشتن محیط گرافیکی کاملا عالی و زیبا

این نرم افزار اولین تجربه نرم افزاری من هست  که در حال ساخت اون هستم حتما نقاط

ضعفی هم داره خوشحال می شم پس از دریافت نرم افزارنظرات  و پیشنهادهای خودتونو

با ما در میان بگذارید تا در ورژن های بعدی این نرم افزار کمبودها جبران شود باسپاس

از همه شما دوستان عزیزم

                                                                                     


نظرات شما عزیزان:

زندگیمون قصه نیست
ساعت21:56---23 ارديبهشت 1396
سلاااااااااااام دوست عزیز و خوبم..
باورم نمیشه بالاخره به من هم سر زدی بعد از مدتهااااااا

یجوراییی حرفای منو به خودم میزنیااااا خخخخخ
ممنونم از حضورت و نظر لطف و محبتت
خیلی خوشحال شدم....
راسی ادرسی که میذاری وبتو باز نمیکنه حتی برای دیگران ادرس وبتو در هنگام ادرس گذاشتن صحیحشو بذار
پاسخ: سلام،خخخخ بله دیگه شما که یادی از ما نمی کنید گفتم یادی ازتون بکنم خخخ،خواهش می کنم هر چی بوده انجام وظیفه بوده آقا محسن،باشه ممنون که گفتید،مرسی از حضور گرمتون و وقتی که گذاشتید براتون بهترین آرزوها رو دارم پاینده و موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 5:7 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت